logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۸۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه:

استخر سلطانیه هفته دولت افتتاح می‌شود

استخر-سلطانیه-هفته-دولت-افتتاح-می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه گفت: در ارتباط با پروژه‌ عمرانی که در سالجاری اتفاق خواهد افتاد، افتتاح استخر تفریحی در شهرستان تاریخی سلطانیه است.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اجرا و افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی در سلطانیه، اظهار داشت: از جمله پروژه‌ها، افتتاح استخر تفریحی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این اقدام از مطالبات چندین ساله مردم سلطانیه بود که با فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید تا مورد استفاده عموم قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه ادامه داد: از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام، احداث یک سالن ورزشی در روستای پر جمعیت ویر است و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد: این سالن ورزشی که سالیان سال نیمه تمام باقی مانده بود امسال به همت اداره‌کل ورزش و جوانان، استانداری و فرمانداری استان زنجان و همینطور تأمین اعتبارات تکمیل خواهد شد.

خسروی اظهار داشت: ۷۵ درصد از پروژه مجموعه ورزشی رو به جلو رفته و پیشرفت خوبی داشته است که امیدواریم هرچه سریعتر این مجموعه نیز مورد استفاده مردم روستای ویر قرار گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر