logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۲۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خرمدره:

خرمدره سالنی برای اجرای جشن‌های بزرگ ندارد

خرمدره-سالنی-برای-اجرای-جشن‌های-بزرگ-ندارد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خرمدره گفت: خرمدره سالن مناسب برای برگزاری کنسرت، برنامه‌های مختلف فرهنگی و جشن‌های بزرگ را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» زهرا باقرزاده در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با اشاره به‌جای خالی وجود سالنی مناسب در شهرستان برای برگزاری کنسرت‌ها و همایش‌های بزرگ، اظهار کرد: در این زمینه خواستار پیگیری جدی موضوع احداث سالنی درشان مردم شهرستان از سوی نماینده با کمک شهرداری هستیم.   

بیشتر بخوانید

وی با توضیح اینکه در حال حاضر تمامی همایش‌ها، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری تئاترها و جشن‌های بزرگ در سالن فرهنگ‌سرای امام خمینی(ره) انجام می‌شود، ادامه داد: گنجایش کم سالن موجب شده در زمینه برگزاری کنسرت‌ها و جشنواره‌ها موفق عمل نکنیم که با توجه به همین موضوع انتظار داریم با حمایت مسئولان خصوصاً نماینده شهرستان مکان مناسبی برای اجرا این برنامه‌ها در شهرستان خرمدره احداث شود.   

در ادامه جلسه هنرمندان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و از نماینده مجلس خواستند مشکلات و مسائل حوزه‌ی فرهنگ و هنر را به‌صورت ویژه رصد کنند و به دغدغه‌ها و مطالبات هنرمندان عنایت بیشتری داشته باشد.   

در این دیدار منصور علیمردانی، نماینده شهرستان‌های ابهر و خرم دره در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و هم‌افزایی با هنرمندان مشکلات را پیگیر و حل کنیم.   

وی در ادامه با اشاره به مشکل مطرح‌ شده در جلسه در زمینه نبود سالن، تصریح کرد: برای حل این مشکل باید نشستی با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر خرم دره برگزار شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر