logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۸۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبرداد:

پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان

پیشرفت-۸۲-درصدی-پروژه-۳۶۸-واحدی-گلشهر-زنجان-
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به روند پیشرفت پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی گلشهر زنجان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در چهار فاز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۶۴ واحد از فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و به متقاضیانی که پرداخت‌های خود را تکمیل کردند تحویل داده شده است، اظهار کرد: آورده به موقع متقاضیان عامل مهم در واگذاری هر چه سریع‌تر این پروژه است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در حال حاظر فاز دوم این پروژه که شامل ۱۲۰ واحد است در مرحله انتخاب واحد بوده و به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌‌شود در صورت مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان، فازهای سوم و چهارم نیز تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی یادآور شد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای چهار بلوک ۱۰ طبقه و دو بلوک ۹ طبقه است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، در حال حاظر بنیاد مسکن استان علاوه بر پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، یک هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه، خرمدره، سلطانیه، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد، افزود: پروژه‌های در دست طراحی، یک هزار و ۳۲۲ واحد به مساحت ۱۶۰ هزار و ۵۲۸ متر مربع بوده است.

وی، رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را دو عامل مهم در ساخت و سازها دانست و افزود: استفادۀ بهینه از مصالح و تولیدات ساختمانی و توجه به دوام، استحکام و زیبایی موجب شده با نگرشی جدید این سرمایه‌های ملی در طرح نهضت ملی مسکن‌ مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر