logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۸۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدابنده خبر داد:

اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قیدار

اجرای-پروژه‌های-نهضت-ملی-مسکن-در-قیدار
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدابنده از اجرای پروژه ۵۱۹ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر قیدار با پیشرفت ۵۲ درصدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق علی محسنی بیان داشت: پروژه ۵۱۹ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر قیدار در زمینی به مساحت ۴و نیم هکتار و با زیر بنای حدود ۷۰هزار متر مربع در۸۷ بلوک‌های سه طبقه روی پیلوت(پارکینگ) و هر بلوک ۶ واحد(بجز یک بلوک که سه واحدی است) در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مساحت این واحدها از ۸۵ الی ۹۵ متر است و پروانه ساختمانی پروژه فوق در اواخر شهریور سال ۱۴۰۱ از شهرداری اخذ و عملیات اجرایی پروژه نیز همزمان آغاز شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: درسال ۱۴۰۱ پس از سه ماه فعالیت پروژه و اتمام فنداسیونها به علت برودت هوا و برف سنگین حدودا پس از ۴ ماه تعطیلی پروژه مجددا فعالیت پروژه در فروردین ماه سال ۱۴۰۲  از سر گرفته شد که خوشبختانه با پیگیری‌های لازم طی سال ۱۴۰۲ بالای ۸۰درصد اسکلت و سفت کاری پروژه طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده اجرا شد.

وی ادامه داد: در سالجاری نیز بقیه سفت‌کاری پروژه صورت گرفت و در تعدادی از بلوک‌ها نیز عملیات اجرایی نازک‌کاری شروع شده و برخی از بلوک‌ها نیز در شرف پیمان‌سپاری برای شروع مراحل اجرایی نازک‌کاری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: پیشرفت پروژه درحال حاضر ۵۲ درصد است که امیدواریم با تزریق به‌موقع بقیه تسهیلات توسط بانک مسکن و همچنین واریز به‌موقع سهم آورده توسط متقاضیان، واگذاری واحدها بتدریج از اوایل سال‌ آینده به متقاضیان صورت پذیرد.

وی افزود: اقدامات شاخصی که برای سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است اجرای طرح هادی ۴۰ روستای شهرستان با عملیات اجرایی جدول گذاری، سنگفرش، احداث پارک، ساماندهی اطراف چشمه و آسفالت ریزی از منابع استانی، ملی، فاقد دهیاری و قیر رایگان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر