logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۸۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی پزشکی برای حاشیه‌نشینان ابهر

برگزاری-اردوی-جهادی-پزشکی-برای-حاشیه‌نشینان-ابهر
مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب(س) با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در حاشیه شهر ابهر گفت: در این اردو خدمات دندان‌پزشکی برای ساکنین حاشیه‌نشین ارائه می‌شود.

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به ارائه خدمات درمانی و دندان پزشکی برای ساکنین حاشیه‌نشین ابهر اظهار کرد: این اردوی جهادی توسط پزشکان متخصص و دندان‌پزشکی برای نخستین‌ بار در یکی از مناطق حاشیه شهر ابهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این اردو خدمات ارائه شده به مردم کاملا رایگان خواهد بود، عنوان کرد: این اردو سه روزه از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ خرداد خواهد بود که خدمات زیر نظر پزشکان متخصص، عمونی، دندان‌پزشکان و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ علوم پزشکی در رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، مامایی پرستاری و غیره انجام می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب(س) ابهر ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی دندان‌پزشکی در این اردو اعم از جرم‌گیری، پر کردن، کشیدن دندان و عصب‌کشی انجام خواهد شد.

یوسفی با بیان اینکه خدمات حوزه پزشکی شامل ویزیت رایگان، سلامت زنان و مامایی، غربالگری فشار و قند خون و متخصص عفونی است، افزود: گروه جهادی حضرت زینب(س) خدمات مختلفی در زمینه فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و علمی دارد که برای تحقق هریک از این موارد برنامه‌ریزی‌های مختلف شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر