logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۸۲۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول ستاد مردمی غدیر شهرستان خرمدره:

پویش «نذر غدير» در خرمدره برگزار می‌شود

پویش-«نذر-غدير»-در-خرمدره-برگزار-می‌شود
مسئول ستاد مردمی غدیر شهرستان خرمدره از برگزاری پویش نذر غدیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر، فرشید ملکی، اظهار کرد: طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت برگزاری مراسمات ویژه غدیر، اطعام غدیر و نصب پرچم بر سر در منازل، مغازه‌ها و برگزاری جشن‌ها و مراسمات در قالب پویش نذر غدیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: برنامه‌های مردمی غدیرخم باید حرکتی در مسیر نشان دادن شخصیت، جایگاه و وجه تمایز امیرالمومنین علی(ع) و غدیر در جهان اسلام و بشریت باشد.

دبیر ستاد مردمی غدیر شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه باید با استفاده از روش‌های مناسب فرهنگی اهمیت واقعه غدیر را در جامعه تبیین کرد، گفت: امام‌شناسی و افزایش معرفت در جامعه و تبیین واقعه غدیر از ضروریات امروز جامعه است و باید محتوای غدیر، ولایت، امامت، برای مردم تبیین شود.

ملکی ترویج فرهنگ علوی و تعظیم شعائر مذهبی را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد، گفت: از این رو  خیران می‌توانند برای مشارکت در مهم‌ترین جشن شیعیان، ️کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 5892107045587873 به نام قرارگاه جهادی شهید سلیمانی واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه همه باید پیام غدیر را درک کنند، بشناسند و با توجه به مسئولیت و توانایی خود به پیام‌های آن عمل کنند، افزود: برنامه‌های مردمی غدیر خم باید حرکتی در مسیر نشان دادن شخصیت، جایگاه و وجه تمایز امیرالمومنین علی(ع) و غدیر در جهان اسلام و بشریت باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر