logo
امروز : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۸۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان:

وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد

وزش-باد-نسبتا-شدید-زنجان-را-فرا-می‌گیرد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعد از ظهر امروز با افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: آسمان زنجان امروز در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه است.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی مناطق دور از انتظار نیست افزود: در روزهای آینده نیز شرایط مشابهی برقرار خواهد بود.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: دمای هوا نوساناتی خواهد داشت و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و سرعت باد نسبتا شدید رگبار پراکنده و رعد و برق انتظار داریم.

محمدی اضافه کرد: طبق داده‌های ایستگاه‌های استان، دانشگاه زنجان با حداقل 9 درجه خنک‌ترین، چورزق و گیلوان با حداکثر 39 درجه گرمترین، زنجان حداقل 14 و حداکثر 32 درجه سانتی‌‎گراد بوده است.

وی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۴ و ۳۲ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۱ درجه، خرمدره ۱۶ و ۳۱ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۸ درجه، قیدار ۱۸ و ۲۸ درجه، سلطانیه ۱۷ و ۳۱ درجه و ماهنشان ۱۵ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر