logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۲۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

قطع ارتباط امام و امت با ضعف عملکرد مسئولان+ فیلم

قطع-ارتباط-امام-و-امت-با-ضعف-عملکرد-مسئولان+-فیلم
رزمنده دوران دفاع مقدس با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مسئولان گفت: ضعف عملکرد برخی از مسئولان منجر به شکسته شدن آینه بین امام و امت شده و با این اتفاق امت نمی‌توانند امام خویش را به خوبی ببینند.

سید علاءالدین موسوی‌مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با انتقاد از اینکه در استان زنجان کار تبلیغاتی خوب و درست در رابطه به شناخت امام راحل انجام نشده است و نتیجه آن این است که ما یک امام و یک مردم مظلوم در استان زنجان داریم اظهار کرد: مردم با امام راحل و مقام معظم رهبری رابطه دلی دارند ولی در این میان ما مظلومیت شناختی را داریم که باید این موضوع مد نظر قرار گرفته و نسبت به رفع آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید

رزمنده دوران دفاع مقدس با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مسئولان ابراز کرد: ضعف عملکرد برخی از مسئولان منجر به شکسته شدن آینه بین امام و امت شده و ما نمی‌توانیم امام خویش را به خوبی ببینیم.

وی با بیان اینکه نمونه بازر این اتفاق را می‌تواند در عملکرد برخی از مسئولان مشاهده کرد که مسئولی در حیطه وظایف خود خوب عمل نمی‌کند و موجب وقوع مظلومیت شناختی می‌شود ادامه داد: یکی از این موارد به این موضوع بر می‌گردد و موضوع دیگر هم نبود حلقه معرفتی است در حالی که در مساجد می‌توانیم حلقه شناختی و معرفتی داشته باشیم.

مبارز انقلابی و رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه نیز با اشاره به معضل انقطاع فرهنگی در جوامع امروزی گفت: یکی از راه‌های رفع مشکل انقطاع فرهنگی استفاده از ظرفیت نخبگان جامعه است و این باید در سطح کلان کشوری اتفاق بیفتد و تا همه استان‌ها از این ظرفیت استفاده کرده و یک حرکت علمی توسط این قشر در سطح کشور را شاهد باشیم. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر