logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان مطرح کرد:

ثبت‌نام کلاس‌های تابستونتو بساز در زنجان

ثبت‌نام-کلاس‌های-تابستونتو-بساز-در-زنجان-
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری زنجان در تابستان سالجاری و شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با شعار «تابستونتو بساز» کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون استان زنجان، حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی‌ از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری زنجان در تابستان سالجاری خبر داد و گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کارگاه‌های مختلفی را تدراک دیده است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون پرداخت و افزود: نقاشی و تصویرگری، فعالیت‌های علمی مهارت زندگی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، قصه‌گویی، کاردستی، نجوم، رباتیک، کارگاه شعر و داستان، خوشنویسی، سفالگری، عکاسی، پویانمایی، هنرهای نمایشی، موسیقی و آموزش‌های زبان انگلیسی از جمله کارگاه‌ها است. 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: کلاس‌ها ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا که به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون یک فرصت برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها در کانون مبتنی بر افزایش دانش و مهارت است. 

عیسی‌خانی تصریح کرد: ثبت نام در این فعالیت‌ها با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و براساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق و با رویکردهای تربیتی، دینی در سراسر استان آغاز شده است. 

وی ادامه داد: در کانون‌های استان زنجان، با رویکردهای جدید و متنوع و در جهت افزایش دایره مخاطبان، مداخله و همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه آموزشی و کانون یاران را انجام خواهیم داد.  

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در ۱۶ مرکز ثابت، هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی در کانون پرورش فکری استان زنجان و همچنین کانون زبان ایران واحد زنجان آغاز شده و علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ثبت‌نام کنند. 

وی ابراز کرد: علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶ و ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۵ جهت هماهنگی و ثبت ‌نام تماس حاصل کنند.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر