logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای ملی زیتون:

ایرادات خرید تضمینی زیتون باید برطرف شود

ایرادات-خرید-تضمینی-زیتون-باید-برطرف-شود
رئیس شورای ملی زیتون با اشاره به اینکه طرح خرید تضمینی زیتون یکی از طرح‌های خوبی است که جلوی متضرر شدن کشاورزان را می‌گیرد گفت: ایرادات خرید تضمینی زیتون باید برطرف شود.

مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به وضعیت باغات زیتون طارم اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت باغات زیتون طارم خوب بوده ولی در مورد میزان تولیدات هنوز نمی‌توان اظهار نظر قطعی داد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امسال وضعیت گلدهی باغات زیتون طارم مطلوب بوده ولی بعد از این عوامل زیادی در خصوص میزان تولیدات زیتون طارم دخیل است ادامه داد: در مجموع پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد تولیدات خوبی در زیتون استان خواهیم بود.

رئیس شورای ملی زیتون با اشاره به موضوع خرید تضمینی زیتون در طارم عنوان کرد: خرید تضمینی زیتون در دوره قبل دارای یک سری ایراداتی بود که باید این ایرادات که مورد انتقاد کشاورزان نیز بود برطرف شود.

وی با تاکید براینکه بیشتر ایرادات خرید تضمینی از جانب تعاونی روستایی بود ادامه داد: این ایرادات مختص استان زنجان نبوده و در سطح کلان کشوری نیز این ایرادات مطرح است.

عباسی با تاکید براینکه برخی از این ایرادات به بخشنامه‌های صادر شده برمی‌گردد خاطر نشان کرد: در مجموع بخش خرید تضمینی زیتون طرح بسیار خوبی بود که مورد اجرا قرار گرفت و این موضوع از متضرر شدن کشاورزان جلوگیری می‌کند.

وی عنوان کرد: برای نخستین بار این طرح در دوره قبل در سطح استان زنجان همزمان با سراسر کشوری اجرا شد و امسال نیز در صورت بالا بودن میزان تولیدات این امر در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر