logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به دلیل عدم تخصیص اعتبار؛

بزرگترین پروژه ملی راه آهن زنجان غیرفعال است

بزرگترین-پروژه-ملی-راه-آهن-زنجان-غیرفعال-است
دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین از پروژه‌های ملی و بزرگ راه آهن شمالغرب کشور محسوب می‌شود و با وجود اینکه سال‌هاست در دست تکمیل بوده هم‌اکنون نیز این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبار غیرفعال است.

سید محمد شعاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به آخرین وضعیت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین اظهار کرد: تکمیل این پروژه ملی نیز در دستور کار است، مشکلی که در این پروژه در حوزه تاکستان وجود داشت رفع شد و اجرای پروژه در این بخش در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این پروژه در بخش تاکستان فعال است ادامه داد: در حوزه زنجان منتظر تخصیص اعتبارات هستیم و با تخصیص اعتبار بلافاصله تکمیل پروژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌های دولت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین قرار است تا دهه فجر 1403 به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح استان در دستور کار است عنوان کرد: پروژه موزه دفاع مقدس نیز در دستور کار است و تمام عزم خود را بکار گرفتیم تا این پروژه در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

عملیات تکمیل پروژه سد مشمپا آغاز می‌شود

شعاعی در ادامه با تاکید براینکه نگاه ویژه‌ای در تکمیل پروژه بزرگ در سطح استان زنجان وجود دارد ادامه داد: آغاز ادامه روند تکمیل پروژه سد مشمپا اهمیتی زیادی برای استان دارند که این پروژه نیز به صورت ویژه مورد وجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان زنجان مشکل سد مشمپا مطرح شد و رفع مشکل این پروژه در دستور کار قرار گرفت ادامه داد: مشکل این پروژه نیز برطرف شده و روند تکمیل این پروژه در آینده نه چندان دور آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خاطر نشان کرد: سد مشمپا جزو پروژه‌های بسیار بزرگی است که در رفع تنش آبی استان بسیار تاثیرگذار است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر