logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

افتتاح 3 مرکز مشاوره ازدواج در زنجان

افتتاح-3-مرکز-مشاوره-ازدواج-در-زنجان
مدیرکل ورزش و جوانان زنجان گفت: سه مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در هفته ازدواج در زنجان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، جواد بازرگان با اشاره به اینکه از ۱۹ تا ۲۵ خرداد هفته ازدواج نامگذاری شده است، از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت این هفته در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جشن‌های وصال با شعار ازدواج آسان و آسمانی در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها و با حضور 50 زوج جوان، تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج در دل جشن‌های وصال انجام خواهد شد.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: اجرای پویش تسهیل ازدواج جوانان با محوریت ستاد وصال شیرین، راه‌اندازی کاروان‌های ماشین‌های عروس و داماد در سطح شهر، برگزاری کمپین‌های آموزش و مشاوره‌های رایگان و برپایی ایستگاه‌های مشاوره رایگان در سطح شهر در طول این هفته از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج است.  

وی با اشاره به افتتاح سه مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده مهتا عنوان کرد: با افتتاح این سه مرکز تعداد مراکز تخصصی مشاوره استان به 18 مرکز افزایش خواهد یافت.  

بازرگان ادامه داد: برگزاری کمپین‌های رسانه‌ای در راستای ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و برگزاری برنامه‌های الگوساز و گفتگو محور، هماهنگی جهت حضور مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و زوجین موفق در برنامه‌های صدا و سیما را از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.  

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر