logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

دستاوردهای دولت سیزدهم در زنجان ستودنی است

دستاوردهای-دولت-سیزدهم-در-زنجان-ستودنی-است-
امام جمعه طارم گفت: سفر شهید آیت‌الله رئیسی به استان زنجان باعث گشایش افق‌های جدید برای چرخش چرخ تولید شد و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان زنجان ستودنی است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اقدامات شهید آیت‌الله رئيسی در استان زنجان و شهرستان طارم چشمگیر بود اظهار کرد: از جمله احیای چند کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل و بازگشت تعدادی از کار‌گران به عرصه کار و ممانعت از بیکاری این قشر زحمت‌کش جامعه بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در شهرستان طارم رسیدگی به موضوعاتی چون استخرهای معیشتی در دستور کار قرار گرفت افزود: مردم در فصل تابستان با کمبود آب کشاورزی مواجه بودند این امر کمکی شد تا مشکلات مربوطه برای کشاورزان و آبدهی به محصولات حل شود.

امام جمعه طارم ابراز کرد: در این راستا مجوز ۲۲ استخر معیشتی برای کمک به کمبود آب به کشاورزان و باغداران در مناطق مختلف شهرستان طارم با پیگیری‌های مسئولان به عمل آمده است. 

منصوری با اشاره به اینکه شهید جمهور برای پیشرفت کشور زحمات زیادی تقبل کرد و در راه خدمت به مردم و کشور نیز به شهادت رسید تاکید کرد: به راستی که در انتخابات پیش رو باید معیارهای یک فرد مناسب برای اداره کشور لحاظ شود و فردی انتخاب شود که دلسوز مردم، نظام و کشور باشد فردی که مطیع امر رهبری و برای رفاه مردم تلاش کند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم در استان زنجان و شهرستان‌های مربوطه ستودنی است عنوان کرد: شهید جمهور در کنار مردم بوده از مشکلات آن‌ها نیز باخبر بودند و شخصی که در کنار مردم باشد از جنس مردم و برای رفاه حال مردم خدمت خواهد کرد.

امام جمعه طارم با بیان اینکه وحدت، یکپارچگی، اتحاد و همدلی در کشور و بین مردم باعث حل شدن بسیاری از مشکلات مربوطه می‌شود و دشمنان سعی دارند در اتحاد حاکم در جامعه خلل ایجاد کنند که به لطف خداوند و آگاهی مردم همیشه در صحنه ناامید شدند.

منصوری افزود: مردم ایران اسلامی آگاهی و بصیرت کافی در شناخت افراد دارند و می‌دانند مشارکت مردم در انتخابات باعث شکست توطئه‌های دشمنان نظام می‌شود.  

وی گفت: در انتخاب پیش‌رو باید سعی شود فردی آگاه به امور و مشکلات جامعه انتخاب و سکان هدایت جامعه را به دست گیرد.  

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری امروزه توانسته است جزو بهترین‌ها در جهان باشد و  با حضور پررنگ در عرصه انتخابات از خون شهدا پاسداری کرد.

امام جمعه طارم اضافه کرد: هدف اصلی دشمن اختلاف افکنی در جامعه است تا به اهداف شوم خود برسند. مقام معظم رهبری فرمودند؛ در جامعه اختلاف سلیقه وجود دارد اما حفظ اتحاد و وحدت در جامعه امری ضروری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر