logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مادر شهیدان خالقی‌پور در گفتگو با موج‌رسا:

رئیس جمهور آینده خود را وقف نظام کند

رئیس-جمهور-آینده-خود-را-وقف-نظام-کند-
مادر شهیدان خالقی‌پور با بیان اینکه شهید جمهور برای پیشرفت کشور تلاش‌های بسیار انجام داد گفت: شهید آيت‌الله رئیسی خود را وقف نظام و پیشرفت و آبادانی کشور کرد. شایسته است رئیس جمهور آینده مانند شهید جمهور خود را وقف نظام کند.

فروغ منهی مادر سه شهید داود، رسول و علیرضا خالقی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نمونه یک فرد مومن و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و خود را پیرو ولایت فقیه می‌دانست اظهار کرد: ایشان در راه آبادانی کشور اقدامات کار گشای بسیاری انجام داد و خدمت به مردم را جزو اصول اصلی در نظام می‌دانست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهید جمهور با تدابیر درست و برنامه‌ریزی شده سعی کرد اقتصاد کشور را تقویت و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی را به سمت پیشرفت کشاند ابراز کرد: شهید جمهور طی سفری که به استان شهید پرور، شهر غواصان دریا دل و پایتخت شور و شعور حسینی داشت کارخانه‌داران و واحدهای تولیدی گرد هم آمدند و مشکلات مربوطه را با ایشان در میان گذاشتند.

منهی ادامه داد: با پیگیری‌های مسئولان کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی توانستند چرخه‌های تولید را به سمت پیشرفت هدایت کنند و از حالت ورشکستگی و رکود خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با آمدن به استان زنجان زخم‌های بسیاری از افراد نیازمند به مسکن را التیام بخشید که نمونه بارز آن در کوی فلسطین زنجان است تصریح کرد: افرادی که پای کار نظام هستند باید پیشرفت انقلاب اسلامی ایران و خدمت به مردم را جزو برنامه‌های اصلی خود بدانند و خدمتگزار بودن به ملت را برای خود یک وظیفه بدانند چرا که فردی که منتخب مردم بوده و در جایگاه مانند ریاست جمهوری است باید در کنار مردم و برای مردم تلاش کند.

مادر شهیدان خالقی‌پور با اشاره به اینکه طی روزهای آتی مردم همیشه در صحنه انقلاب‌ بار دیگر با حضور خود پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد گفت: وحدت و یکپارچگی حضور مردم در عرصه انتخابات زبانزد جهان خواهد شد و نباید فراموش کرد که آيت‌الله رئیسی خود را وقف نظام و پیشرفت و آبادانی کشور کرد.

منهی اضافه کرد: حفظ انسجام و وحدت در جامعه لازم است و هر انسان آگاهی برای خود و جامعه پیرامون خود نیازمند انتخاب یک فرد صالح برای اداره امور کشور است. 

وی گفت: مردم باید در انتخاب ریاست جمهوری دقت لازم داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که مانند شهید جمهور خستگی‌ناپذیر باشد و خود را خدمتگزار نظام و مردم بداند.

مادر شهیدان خالقی‌پور اضافه کرد: با چشم باز و تفکری آگاهانه درباره انتخابات مشارکت را پای صندوق‌های رای به حداکثر برسانیم فردی را انتخاب کنیم که می‌خواهیم چهار سال از زندگی خود و کشور را به دست آن فرد بسپاریم پس اگر با نگرشی عالی و آگاهانه اقدام کنیم پیروز خواهیم بود.

منهی عنوان کرد: باید در نظر داشت نظام جمهوری اسلامی دارای یک رهبر با تدبیر، خرمند و مقتدر و کشورمان یک کشور شهید پرور است و به دلیل داشتن این ویژگی به خود می‌بالد و افتخار می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر