logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم خبر داد:

راه‌اندازی 2 سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی در طارم

راه‌اندازی-2-سردخانه-نگهداری-محصولات-کشاورزی-در-طارم
مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم با اشاره به راه‌اندازی دو سردخانه در طارم گفت: سرمایه‌گذاران این حوزه به صورت ویژه حمایت می‌شوند.‌

منوچهر یارمحمدی در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در پاسخ به سوالی مبنی بر نبود سردخانه محصولات کشاورزی در طارم اظهار کرد: دو سرمایه‌گذار در این حوزه اعلام آمادگی کردند و موافقیت جهت سرمایه‌گذاری در این راستا اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی سردخانه برای این دو سرمایه‌گذار صادر شده است ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی این دو سردخانه در طارم انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با اشاره به اینکه یکی از این پروژه‌ها در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شد عنوان کرد: سرمایه‌گذاران این دو پروژه توان مالی خوبی در راه‌اندازی این دو پروژه در طارم دارند.

وی با بیان اینکه براساس برآورد انجام شده یکی از این پروژه‌ها در طول یک‌ونیم سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: زمین رایگان برای سرمایه‌گذاران این پروژه واگذار می‌شود.

یارمحمدی با بیان اینکه این سرمایه‌گذاران نیز جهت اخذ وام به سازمان برنامه‌ریزی استان معرفی شدند ادامه داد: حمایت‌های لازم از این سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افرادی تمایل به سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند زمین رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد و در بحث تسهیلات و صدور مجوز تا جایی که قانون اجازه می‌دهد حمایت می‌شوند عنوان کرد: مسئولان استانی به ویژه ارگان‌های دخیل از سرمایه‌گذاران این حوزه حمایت ویژه‌ای می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : جعفری ] [ ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ]
با سلام بر موج رسایی‌ها ممنون از اینکه به فکر ما کشاورزان هم بودین ولی من چشمم آب نمیخوره از کتری بخار در میاد اما از این مسوولان ما بخار در نمیاد ولی ممنون که ما کشاورزان را یاد کردین
فرم ارسال نظر