logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرم دره:

رئیس جمهور پاسخ یاوه گویی های ترامپ را داد

رئیس-جمهور-پاسخ-یاوه-گویی-های-ترامپ-را-داد

امام جمعه خرم دره گفت: رئیس جمهور به موقع جواب یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را داد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار داشت: مجالس اباعبدالله الحسین(ع) با رونق و با شکوه خاص در مساجد و حسینیه ها برگزار شود.

وی با اشاره به قیام اباعبدالله الحسین  گفت: هدف امام حسی( ع) از این قیام قرآنی وعرفانی احیای دین وقران بوده وما باید در این راستا هفته احیای امربه معروف و نهی از منکر را پاس بداریم.

امام جمعه خرم دره با اشاره به اهمیت شعائر حسینی در ایام محرم گفت: اگر ما می‌خواهیم که محرم و واقعه عاشورا بزرگ داشته شود، باید شعائر حسینی را در عاشورا و محرم حفظ کنیم.

 حسینی با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر گفـت: امام حسین (ع) با عنوان امر به معروف و نهی از منکر وارد صحرای کربلا شد و مخالفان خود را از منکراتی که مرتکب شدند، نهی کرد و از آنان خواست که به قرآن کریم و سنت صحیح و واقعی رسول خدا (ص) عمل کنند.

وی با اشاره به  هفته دفاع مقدس گفت: حضور مردم در جبهه های جنگ در برابر دشمن از مهمترین نکات این دوران بوده که به صورت خودجوش برای مقابله با چندین کشور ایستادگی کردند و دشمنان را از سرزمین خود فراری دادند.

خطیب جمعه خرم دره گفت: همانطور كه شهداء در دوران دفاع مقدس ايستادگی کردند و نگذاشتند يك وجب از خاك اين كشور به دست دشمن  بيفتد امروز ما وظيفه داريم مقاومت و ايستادگي را دنبال كنيم و با تمام هجمه های دشمن در جنگ نرم مقابله نمايم .

حسینی با اشاره به برگزاری تجمع عاشورائیان گفت: امسال نیز در دهم محرم روز عاشورا تجمع عاشورائیان در شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: رئیس جهمور ایران با پاسخ به جا و خوب جواب یاوه گوئی های ترامپ را داد که از وی تشکر می کنیم.

نبض سحر

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر