logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۸۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت ابهر:

ملت ایران به رئیس‌ جمهوری خدمتگزار نیاز دارد

ملت-ایران-به-رئیس‌-جمهوری-خدمتگزار-نیاز-دارد
امام جمعه موقت ابهر گفت: با فقدان شهید آیت‌الله رئیسی، ملت ایران به رئیس‌ جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر گفت: رژیم صهیونسیتی پس از هشت ماه جنگ سرگشته و سرخورده است و با توجه به تحلیل رسانه‌ها و محافل عبری و غربی؛ روزنامه‌نگار مشهور صهیونیستی گفت به عنوان یک اسرائیلی بسیار برایم سخت است با درد و رنج فراوان می‌گویم حقیقت این است که به حماس باختیم و شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به سخنان لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونسیتی گفت: در جبهه جنوب شاهد هرج و مرج و در جبهه شمال شاهد تسلیم و تحقیر شدن هستیم و تنها جنگی که رو به پیشرفت است جنگ داخل دولت است‌، ما به لطف آمریکایی‌ها زندگی می‌کنیم، اگر آمریکایی‌ها از حق وتو استفاده نمی‌کرد دنیا خیلی وقت پیش با ما قطع رابطه می‌کرد، که این نشان می‌دهد، بازدارندگی رژیم صهیونسیتی در رویارویی با حزب‌الله به صفر رسیده است‌.

امام جمعه موقت ابهر با بیان اینکه ۲۰ روز تا انتخابات باقی مانده است، گفت: باید نکاتی را بعد از شهادت شهدای خدمت مورد توجه قرار دهیم و یکی از این نکات معرفی اشخاص و جریانات سیاسی است، باید توجه کنیم چه جریاناتی غربی‌ها از آمدنشان خوشحال‌اند.

شاهسوندی با اشاره به جریاناتی که با کمک غرب روی کار می‌آیند، گفت: دشمنان نقشه‌های شوم خودشان را برای ضربه به نظام چه از لحاظ اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی از طریق این جریانات به کشور وارد می‌کنند، زیرا این افراد برخلاف مبانی دینی به دشمن اعتماد می‌کنند.

شاهسوندی با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی گفت: رئیس‌جمهور شهید مظهر شعارهای انقلاب، مرد کار و خدمت بود و شب و روز نمی‌شناخت، ما قبلا شخصیت‌های خدمتگزار داشتیم اما نه در این حد و حجم که اینگونه با صداقت در تلاش برای خدمت به مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ و برجسته‌تر کرد و با همکاران با صفا و صمیمیت رفتار می‌کرد و برای مردم کرامت و عزت قائل بود.

امام جمعه موقت ابهر بیان داشت: حالا با فقدان این عزیز، ملت ایران به رئیس‌جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر