logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۸۲۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

ایام انتخابات فصل مسابقه خدمت است

ایام-انتخابات-فصل-مسابقه-خدمت-است
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ایام انتخابات فصل مسابقه خدمت است گفت: طبق قانون اساسی باید در ۵۰ روز انتخابات برگزار شود و هشت تیر روز انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه نماز جمعه این هفته سلطانیه با بیان اینکه هشتم تیر ماه روز انتخابات است، گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید با راه تبیین خود را بشناسانند و برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انصاف، اخلاق، موازین شرعی و قانونی را رعایت کنند و در مواضع خود به اصول اسلام و انقلاب پایبند بمانند و صحنه رقابت برای خدمت باشد.

امام جمعه سلطانیه عنوان کرد: مناظره‌ها و تبلیغات باید اخلاق محور، استدلال محور و تبیین محور باشد. هنر مردم انقلابی این است که از مصیبت، حماسه می‌سازد.

وی اظهار داشت: تداوم خدمات دولت خصوصا در مورد مسائل اقتصادی هم موضوع مهمی است و طبعاً باید رئیس جمهور جدید پر تلاش و میدانی باشد تا درک صحیحی از واقعیات زندگی مردم داشته باشد. 

حسینی‌‌نسب با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)با بیان اینکه ازدواج یک امر مقدس و الهی است، افزود: تقدس ازدواج به دور ماندن از گناه و معصیت و پرهیز از اختلاط و به سادگی و آسانی آن است و ازدواج ساده و آسان فرهنگ اسلام است. 

وی با بیان اینکه امروزه ازدواج به یک مسئله و معضل تبدیل شده است، تصریح کرد: مهریه‌های زیاد، جهیزیه‌های سنگین و آداب و رسوم غلط، ازدواج‌ را به تأخیر می‌اندازد و جوانان هم به گناه می‌افتند.

امام جمعه سلطانیه ادامه داد: سیاست حمایت از تشکیل خانواده باید با اولویت اول اجرا شود و راه جوانی جمعیت، حمایت از تشکیل خانواده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر