logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۸۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

زمینه تشکیل خانواده برای جوانان فراهم شود

زمینه-تشکیل-خانواده-برای-جوانان-فراهم-شود
امام جمعه ایجرود گفت: سادگی و آسانی ازدواج در دین اسلام همواره مورد تاکید است. والدین باید زمینه تشکیل خانواده را برای جوانان خود فراهم نمایند و با دوری از هرگونه تشریفات غیرعادی، به استحکام روابط خانوادگی کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود گفت: امام جواد(ع) را شهید راه علم و عقلانیت معرفی کرد. با مطالعه حیات سیاسی و سبک مبارزاتی امام محمدتقی(ع) درمی‌یابیم که ایشان معدن وفاء، مهرورزی و دوستی و همچنین الگوی تحقق انقلاب اسلامی هستند. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به سالروز ازدواج نورانی و آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) گفت: سادگی و آسانی ازدواج در دین اسلام همواره مورد تاکید است. والدین باید زمینه تشکیل خانواده را برای جوانان خود فراهم کنند و با دوری از هرگونه تشریفات غیرعادی، به استحکام روابط خانوادگی کمک کنند.

امام جمعه ایجرود در ادامه به تصویب قطع‌نامه علیه ایران پرداخت و گفت: با میدان‌داری سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان، شورای حکام قطع‌نامه‌ای ضدایرانی را تصویب کرد.

وی ادامه داد: دنیا بداند اینگونه اقدامات منجر به کوتاه آمدن ایران از حقوق مسلم خود نخواهد شد. مسئولیت عواقب منفی چنین کارهایی بر عهده همان کشورهاست. تعاملات آینده با این کشورها دچار مشکل خواهد شد.

زرینه با اشاره به طرح پیشنهادی چند مرحله‌ای رئیس جمهور آمریکا برای پایان جنگ غزه گفت: هنوز یک ساعت از اعلام جزئیات این طرح نگذشته بود که دفتر نخست‌وزیری رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد و جنگ را ادامه‌دار خواند. چه ادامه و چه توقف این جنگ، به زیان رژیم جعلی و آمریکای جنایتکار خواهد بود و به پیروزی نهایی فلسطین و غزه خواهد انجامید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر