logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۸۲۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

تنها بیمارستان ماهنشان کمبودهای فراوانی دارد

تنها-بیمارستان-ماهنشان-کمبودهای-فراوانی-دارد
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه تنها بیمارستان شهرستان کمبودهای فراوانی دارد گفت: بعضی سهمیه‌های شهرستان در شهرک‌های دیگر به کار گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه گفت: از نماینده شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان می‌خواهم نقش خطیری در حل معضلات کشور مخصوصا معضلات اقتصادی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: ما منتظر طرح‌های کارشناسی شده از طرف مجلس در موضوعات متعدد هستیم‌.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: از نماینده شهرستان می‌خواهیم مصوبات اخیر سفر ریاست جمهور شهید به شهرستان را پیگیری نمایند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از تعبیر شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان به مسئله شهید بودن یا نبودن پایان داد.

علی‌اکبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ ملت ایران از این حادثه تلخ ناامید نشدند بلکه از این مصیبت، فرصت ساخت حماسه از جمله حماسه انتخابات استفاده خواهند کرد.

وی یادآور شد: یک بازی که بین اروپا و آمریکا ایجاد شد تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی اتمی بود که نشان از فزونی‌خواهی تحکم و زورگویی و استفاده سیاسی از ابزارهای در اختیار و ترساندن مردم از سایه جنگ و تحریم بود.

امام جمعه ماهنشان ضمن تبریک سالروز ازدواج امیرالمومنین و حضرت زهرا (س) گفت: از همه خانواده‌ها و زوج‌های جوان می‌خواهم اقتدا به این دو بزرگوار نمایند و مسائلی که مانع ازدواج جوانان می‌شود را رفع کنند. 

وی بیان کرد: تنها بیمارستان موجود در مرکز شهرستان ماهنشان با کمبودهای زیادی از جهت کمبود پزشک، دندانپزشک متخصص و رادیولوژیک برخوردار است.

 علی‌اکبری بیان کرد: متاسفانه بعضی سهمیه‌های شهرستان ماهنشان در شهرهای دیگر به کار گرفته می‌شود، ما از مسئولان می‌خواهیم در این مورد توجه نمایند و شهرستان کم برخوردار ماهشان و مردم محروم آن را در نظر بگیرند و در حق ایشان جفا نشود

 وی ضمن تبریک هفته محیط زیست گفت: محیط زیست سالم از امانت‌های الهی بوده و همه باید محیط‌بان باشیم و از محیط زیست محافظت کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر