logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۸۲۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

رعایت چارچوب نظام در انتخابات لازم است

رعایت-چارچوب-نظام-در-انتخابات-لازم-است-
امام جمعه طارم گفت: در انتخابات پیش‌رو رعایت اخلاق باید مد نظر همه باشد و درست نیست در نارضایتی‌ها، انتقادات، اهانت و تخریب نسبت به هم صورت گیرد بلکه راه درست آن تبیین است و رعایت چارچوب نظام در انتخابات لازم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو جا دارد از فرمایش مقام معظم رهبری در این باره سخن به میان آید ایشان فرمودند؛ انتخابات میدان تبیین است نه عرصه تخریب، ایام انتخابات فصل مسابقه خدمت، گفت و شنود و مباحث نامزدها و طرفداران آن‌ها با يکديگر است اظهار کرد: اخلاق انتخاباتی و رعایت اخلاق باید مد نظر همه باشد و درست نیست در نارضایتی‌ها، انتقادات، اهانت و تخریب نسبت به هم صورت گیرد بلکه راه درست آن تبیین است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تخریب فضای انتخاباتی را خراب و مردم دوستار فضای تخریب نیستند گفت: در این عرصه تهمت، افترا و لجن پراکنی ممنوع است.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه رعایت چارچوب نظام در انتخابات لازم است نه شکستن آن و چارچوب نظام در انتخابات حفظ شود ابراز کرد: در تبیین و آگاهی قدرت تصمیم‌گیری مردم تقویت می‌شود.

منصوری با بیان اینکه رعایت انصاف لازم و نادیده گرفتن آن در ایام انتخابات باعث هرج و مرج می‌شود تاکید کرد: مطرح کردن نقاط ضعف و قوت مهم و رعایت اتحاد و انسجام در جامعه امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات باید به دنبال حفظ عزت، اقتدار، قدرت و آبرو ملی باشیم گفت: به امید خدا مردم با وحدت و بصیرت یک رئیس جمهور پرکار، کارآمد و انقلابی را انتخاب و زمام امور کشور را به ایشان واگزار خواهند کرد.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی فردی انقلابی، سخت‌کوش و فعال در تمام عرصه‌ها بود که خدمت به مردم و خدمتگزار مردم بودن را در میدان کار و عمل ثابت کرد تصریح کرد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ برای مظلوميت آقای رئيسی دلم سوخت که بعد از شهادت آن بزرگوار تعریف و تمجید کردند و قبل از شهادت نه تنها از خدمات آن بزرگوار نمی‌گفتند بلکه بر عکس هم می‌گفتند.

منصوری اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ تحلیل‌گران غربی معتقدند رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت شکست سختی خورده است و طوفان‌الاقصی رویدادی است که می‌تواند تغییر دهنده قرن ۲۱ باشد.

وی گفت: شهادت امام نهم شیعیان حضرت امام جواد(ع) را تسلیت عرض می‌کنیم و زندگی به سبک ائمه اطهار(ع) باعث پیشرفت می‌شود.

وی ابراز کرد: حلول ماه ذالحجه و ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و اساس ازدواج در اسلام بر سادگی است و فرهنگ ازدواج آسان حلال بسیاری از مشکلات است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر