logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۸۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

سمن‌های جوان استان فعال هستند

سمن‌های-جوان-استان-فعال-هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در حال حاضر سازمان‌های مردم نهاد استان در حوزه‌های تخصصی فعال هستند و در خصوص موضوعات مختلف راهکار ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، جواد بازرگان روز گذشته در گردهمایی دبیران شبکه محیط زیست شمالغرب کشور در زنجان، گفت: یکی از رویکردهای معاونت ورزش و جوانان تشکیل شبکه‌های تخصصی در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فلسفه برگزاری گردهمایی دبیران شبکه محیط زیست شمالغرب کشور در زنجان بر توانمندسازی آن‌ها استوار است، افزود: یکی از شعارهای وزارت ورزش، توانمندسازی جوانان در حوزه‌های مختلف و بسترسازی برای هم‌افزایی و تعامل بین سمن‌های فعال در نقاط مختلف کشور است.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه طرح مسائل، مشکلات و ارائه راهکارها برای برون رفت از آن‌ها توسط اساتید صاحب نظر بسیار راه‌گشاست، اظهار داشت: توانمندسازی دبیران سمن‌ها از طریق ارائه بسته‌های آموزشی و انجام حمایت‌های مادی و معنوی صورت پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا طی هفته‌های گذشته رویداد «کمند» در شهرستان خرمدره برگزار شد که استقبال گروه‌های هدف را در حوزه اشتغال و کارآفرینی به دنبال داشت.

بازرگان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها در پیشبرد برنامه‌های مختلف، خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات و کارگاه‌های مختلف توسط سمن‌ها در راستای کمک به بخش دولتی و ارائه راهکار حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه مسئولیت دبیرخانه شبکه کارآفرینی و اشتغال سازمان‌های مردم نهاد جوان به استان زنجان محول شده است، عنوان کرد: فعالیت در حوزه تخصصی محیط‌ زیست نیز بستری را برای ارتباط بیشتر با نهادها و دستگاه‌های متولی فراهم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه طبیعت و محیط زیست یک موهبت الهی است و باید برای صیانت از آن تلاش کنیم، افزود: ادامه حیات انسان‌ها وابسته به طبیعت و محیط زیست است.

وی با بیان اینکه تبعات ناشی از تخریب محیط زیست متوجه انسان‌ها است، اضافه کرد: محیط زیست به عنوان یک هدیه و امانت الهی در اختیار انسان‌ها قرار داده شده است بنابراین باید از آن حفاظت کرد تا نسل‌های آینده نیز از آن بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر