logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۸۲۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان:

ساماندهی ورزش‌های همگانی در دست اجرا است

ساماندهی-ورزش‌های-همگانی-در-دست-اجرا-است
رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان با بیان اینکه ساماندهی ورزش‌های همگانی در دست اجرا است گفت: باید در جهت رفع مشکلات ورزش‌های همگانی و آگاهی مردم از نقش ورزش در سلامتی اقداماتی انجام شود.

مجتبی اسکندری‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ساماندهی ورزش‌های همگانی در دست اجرا است و باید در جهت رفع مشکلات ورزش‌های همگانی و آگاهی مردم از نقش ورزش در سلامتی اقداماتی انجام شود.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: ساماندهی ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی با شعار صبح با نشاط و عصر مفرح با ورزش نیز مورد تاکید و در دست اجرا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان مطرح کرد: بر اساس پژوهش‌هایی که در داخل و خارج از کشور انجام شده راهکارهایی برای توسعه ورزش‌های همگانی ارائه شده است.

وی ادامه داد: در زمینه ورزش‌های همگانی مشکلاتی از قبیل عدم توجه مسئولان ذیربط، عدم آگاهی مردم از نقش ورزش در سلامتی وجود دارد.

اسکندری‌پور بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات و نیروی انسانی از عوامل پیش‌برنده و مورد نیاز است و عدم تبلیغ درست و کافی نسبت به اثرات ورزش در جامعه و زندگی فردی از مشکلات موجود در این زمینه است.

وی تاکید کرد: از جمله اقداماتی که می‌توان در زمینه ورزش‌های همگانی انجام داد برنامه‌ریزی درست، عملیاتی و تقسیم کار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان بیان کرد: تربیت متخصصان در حوزه ورزش‌های همگانی، استفاده از پتانسیل رسانه‌ها و ارتباطات در تبلیغ و ترویج ویژگی‌های ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: تغییر در نگرش و باور مردم نسبت به ورزش همگانی از طریق گفتمان‌سازی، فراهم‌سازی شرایط و در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی و تفریحی از اقدامات مثبت در جهت توسعه این ورزش است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر