logo
امروز : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان انجام شد؛

تعویض سنگ مزار شهید زنجانی در امامزاده شاه میرحمزه(ع) اصفهان+عکس

تعویض-سنگ-مزار-شهید-زنجانی-در-امامزاده-شاه-میرحمزه(ع)-اصفهان+عکس
با اعلام خبر شناسایی شهید والامقام «بهرام رجبی» و انتظار 40 ساله مادر این شهید والامقام سنگ مزار این شهید والامقام در امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تعویض شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ،به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، پیکر شهید والامقام بهرام رجبی در مهرماه سال ۱۴۰۲ در امامزاده شاه میرحمزه اصفهان دفن شد که با انجام DNA و نمونه خون‌های دریافت شده از خانواده شهدا پیکر این شهید شناسایی شده بود و خبر شناسایی و تدفین پیکر این شهید بزرگوار به خانواده وی به ویژه مادر وی اعلام شد که مادر بزرگوار این شهید موافقت کردند که پیکر ایشان در همان شهر اصفهان باقی بماند و به همین منظور سنگ مزار ایشان با حضور مسئولان بنیاد شهید تعویض شد.

بیشتر بخوانید

شهید والامقام بهرام رجبی معروف به «یدالله» فرزند «ذبیح‌الله» و رقیه چهارم شهریور سال ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود، وی در سال ۱۳۵۸ به عضویت بسیج درآمد سال ۱۳۶۰ عضو رسمی سپاه پاسداران شد .

 در چندین مرحله در جبهه حضور داشت و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شد، هرچند وی در شرق دجله در عملیات بدر به شهادت رسید که تاکنون جاویدالاثر بود و به عنوان شهید گمنام در امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان دفن شده بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر