logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۸۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان:

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

وزش-باد-شدید-زنجان-را-فرا-می‌گیرد-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: از ظهر روز پنج‌شنبه پوشش ابری در استان افزایش پیدا کرده و وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری است که از بعد از ظهر با وزش باد و افزایش ابر همراه خواهد شد اظهار کرد: از بعد از ظهر وزش باد در استان و در برخی مناطق با افزایش ابر، رگبار محلی  و رعد و برق همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در برخی مناطق احتمال رگبار محلی و رعد و برق نیز وجود خواهد داشت ابراز کرد: در روزهای آینده نیز شرایط کم‌ و بیش مشابهی در استان برقرار خواهد بود.

 کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: برای این مدت آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که همچنین، دمای هوا طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

 محمدی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان را 22 درجه سانتی‌گراد است و با توجه به بارش‌های خفیف در استان بیشترین میزان این بارندگی‌ها از سجاس با یک میلیمتر ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۹ درجه، ابهر ۱۳ و ۲۷ درجه، خرمدره ۱۳ و ۲۸ درجه، آب‌بر ۲۰ و ۳۳ درجه، قیدار ۱۱ و ۲۷ درجه،‌ حلب ۱۴ و ۳۵ درجه، گرماب ۱۱ و ۳۰ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۲۸ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.  

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر