logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان مطرح کرد:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور

امکان-تغییر-محل-آزمون-دانشجویان-پیام-نور-
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: داوطلبان زنجانی نیز با توجه به امکان استفاده از تغییر محل آزمون‌ می‌توانند هر یک از رشته محل‌های موجود در کل کشور را انتخاب و در استان و شهر اقامت خود آزمون‌های ترمی را بگذرانند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان، رویا کرمی گفت: انتشار اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته‌های کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش از پذیرش دانشجو در رشته‌های کارشناسی ارشد در مراکز زنجان، ابهر و قیدار دانشگاه پیام نور استان زنجان اختصاص یافت.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان زنجان عبارتند از زبان و ادبیات فارسی، شیمی آلی در مرکز زنجان، فقه و مبانی حقوق در مرکز قیدار، شیمی آلی، زمین شناسی و ریاضی گرایش آنالیز در مرکز ابهر دایر است.  

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان عنوان کرد: با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته، داوطلبان می‌توانند از هم اکنون تا ۲۰ خرداد سالجاری با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام اقدام نمایند.  

وی ادامه داد: شرایط و مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور چند ویژگی دارد که شامل آموزش با اصول استاندارد و منابع بومی متناسب با نیاز کشور، اخذ مدرک معتبر، شهریه کم نسبت به سایر دانشگاه‌ها، امکان تعیین محل آزمون‌ و امکان استفاده از وام‌های دانشجویی می‌شود.  

کرمی تصریح کرد: در دفترچه اصلاحی (شماره ۲) تعداد ۱۹۰ رشته محل جدید (شامل ۱۴۰ رشته محل در مجموعه علوم پایه، هشت رشته محل علوم کشاورزی، ۳۲ رشته محل حوزه فنی و مهندسی و همچنین ۱۰ رشته محل در سایر حوزه‌ها) به دانشگاه پیام نور کل کشور اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: داوطلبان زنجانی نیز با توجه به امکان استفاده از تغییر محل آزمون‌ می‌توانند هر یک از رشته محل‌های موجود در کل کشور را انتخاب و در استان و شهر اقامت خود آزمون‌های ترمی را بگذرانند. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان ابراز کرد: ظرفیت پذیرش در رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه پیام نور استان زنجان به این شرح است شیمی آلی مرکز زنجان: ۶ نفر، شیمی آلی مرکز ابهر: ۶ نفر، آنالیز ریاضی مرکز ابهر: ۶ نفر، زمین شناسی مرکز ابهر: ۶ نفر، زبان و ادبیات فارسی مرکز زنجان: ۲۰ نفر، زبان و ادبیات فارسی مرکز زنجان به شیوه آموزش محور: ۴۰ نفر و فقه و مبانی حقوق مرکز قیدار: ۱۰ نفر خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر