logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۸۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

آغاز احداث بیمارستان نور خرمدره

آغاز-احداث-بیمارستان-نور-خرمدره-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: اختصاص اعتبار جهت ساخت بیمارستان نور ولایت شهرستان خرم‌دره در جداول ردیف بودجه سالجاری قرار دارد و در آینده نزدیک شاهد شروع عملیات اجرایی این بیمارستان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زنجان؛ حسین دین‌محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره که با حضور مسئولان شهرستان خرمدره برگزار شد، با ارائه‌ گزارشی از آخرین وضعیت بیمارستان ۲۲۶ تختخوابی نور ولایت خرم‌دره، اظهار کرد: موافقت اصولی ساخت این بیمارستان از وزارت بهداشت اخذ و سازمان برنامه بودجه کشور به صورت مشترک با بنیاد مستضعفان با احداث این بیمارستان موافقت شد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با حضور در ساختمان‌های در حال احداث ستاد شبکه بهداشت، پانسیون ۹ واحدی پزشکان متخصص و دو واحدی خیرساز نیروهای بهداشتی، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌های مذکور قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این بازدید با حضور در پایگاه بهداشت حاج‌ معرفت‌الله امیدی زنجانی، از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان را مورد بررسی قرار داد و با حضور در محل احداث بیمارستان نور ولایت، ضمن بررسی میدانی موقعیت این بیمارستان و ساختمان آموزشی موجود که دارای پیشرفت ۹۰ درصدی است، ابراز امیدواری کرد.

وی ادامه داد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های در حال انجام، در آینده‌ی نزدیک شاهد استفاده از این ساختمان به عنوان دانشکده و یا مجتمع آموزش عالی سلامت درشهرستان خرمدره باشیم.

از دیگر برنامه‌های دکتر دین‌محمدی به شهرستان خرمدره، بازدید از محل احداث مرکز شیمی‌درمانی و مشکلات تاسیساتی بیمارستان بوعلی‌سینا بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر