logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۲۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اساس پایداری جامعه در وحدت آن خلاصه شده است

اساس-پایداری-جامعه-در-وحدت-آن-خلاصه-شده-است-
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: مشارکت مردم در انتخابات اتحاد و انسجام وحدت میان آن‌ها را می‌رساند و باید در نظر داشت اساس پایداری جامعه در وحدت آن خلاصه شده است.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اساس پایداری جامعه در وحدت آن خلاصه شده است و در دین مبین اسلام نیز به آن تاکیدات فراوان شده اظهار کرد: ایجاد اختلاف در جامعه باعث متزلزل شدن بنیاد آن می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام آن در جامعه امری مهم است که در مدیریت جامعه جزو ارکان اصلی محسوب می‌شود ابراز کرد: کشوری که اتحاد در آن معنا ندارد در برابر ناملایمات پیروز نخواهد بود و بنیاد اصلی پابرجایی انقلاب در سرزمین‌های مختلف از جمله کشورمان اتحاد و وحدت در بین مردم است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به وسیله رهنمودهای امام راحل، مقام معظم رهبری، مردم و اتحاد آن‌ها به یک انقلاب قوی تبدیل شده است عنوان کرد: اکنون کشرمان با حفظ وحدت در جامع حرف اول را در خاورمیانه می‌زند.

محدر گفت: حضور در عرصه انتخابات بیانگر اقتدار یک کشور است کشوری که در تمام امور مردم‌سالاری را جزو ارکان اصلی انقلاب می‌داند و در کنار مردم بودن و خدمتگزار آنان شدن را جزو افتخارات خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب فرد مناسب برای ریاست جمهوری کاندیداهای مورد نظر را از تمام جهات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ...باید مورد ارزیابی قرار داد ابراز کرد: باید در امر انتخابات فردی را انتخاب کرد که در میان مردم و برای مردم خدمتگزاری کند و در بین مردم زندگی و رنج آن‌ها آشنا شود و بتواند گام‌های بلند برای حل مشکلات پیش‌رو در جامعه بردارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی از جنس مردم بود و برای حل مشکلات آن‌ها شبانه‌روزی تلاش کرد و یک شخصیت خستگی‌ناپذیر برای حل و فصل مشکلات متعدد در جامعه بود.

محدر اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات زیادی برای پیشرفت آرمان‌های انقلاب انجام داد و ریل انقلاب را در چهارچوب پیشرفت و ترقی هدایت کرد.

وی ادامه داد: ایشان تابع غرب و فکرهای غربی نبود و خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و کاملا به امورات واقف بود و می‌دانست پیرو غرب بودن یعنی پشت کردن به امام و شهدا و نسبت به اين مهم حساس بودند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان افزود: در استان زنجان با در نظر گرفتن مشکلات  واحدهای تولیدی و صنعتی با پیگیری‌های لازم سبب روی کار آمدن بسیاری از واحدهای صنعتی شد که اگر پیگیری‌ها صورت نمی‌گرفت چرخه اقتصاد استان دچار مشکلات جدی می‌شد و این با تدبیر بودن شهید جمهور را می‌رساند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر