logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:

مردمی بودن از ویژگی‌های بارز امام راحل بود

مردمی-بودن-از-ویژگی‌های-بارز-امام-راحل-بود
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان گفت: مردمی بودن، باور به خدا، باور به مردم و توکل بر خدا و غیره از رمز موفقیت معمار کبیر انقلاب بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جلال غورقانلو در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد که در جوار امامزاده محمد روستای حاج سیران با حضور اهالی روستا برگزار شد با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام راحل اظهار کرد: مردمی بودن، باور به خدا، باور به مردم، باور به خود و توکل بر خدا و غیره از رمز موفقیت معمار کبیر انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های رفتاری رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پرداخت و ایشان را فردی جامع‌الاطراف، مردمی، خستگی‌ناپذیر، صادق‌الوعد، عامل به مبانی و گفتمان انقلاب، دارای سعه‌صدر و اخلاص در عمل، خدمتگزار واقعی مردم و غیره دانست و یاد و نام شهدای خدمت را گرامی داشتند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان همچنین با اشاره به وضعیت فلسطین و غزه، کشتار بی‌رحمانه مردم بویژه کودکان و مادران را از جنایت‌های دردناک رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و خروش و بیداری دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را گامی برای اضمحلال رژیم سفاک دانستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر