logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۱۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همسر شهید احمد یوسفی در گفتگو با موج‌رسا:

مقام معظم رهبری جزو ذخایر اصلی انقلاب هستند+فیلم

مقام-معظم-رهبری-جزو-ذخایر-اصلی-انقلاب-هستند+فیلم
همسر شهید احمد یوسفی گفت: مقام معظم رهبری اهل کتاب و کتابخوانی هستند و کتاب‌هایی که حتی اسلام مخالف آن است ایشان مورد مطالعه و تجزیه تحلیل قرار می‌دهند و جزو ذخایر اصلی انقلاب هستند.

سید فخرالسادات موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بعد از امام راحل فرد با تدبیری سکان هدایت کشور را به دست گرفت اظهار کرد: مقام معظم رهبری فردی هستند که می‌دانند در کجای تاریخ قرار گرفته و دارای افق‌های فکری عظیمی نسبت به مسائل مختلف جهان هستند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: ایشان می‌دانند که چه باید کرد و حرکت‌های بعدی برای پیشرفت و ارتقا جامعه چیست.

همسر شهید احمد یوسفی عنوان کرد: رهبر انقلاب یک فردی مطالعه‌گر، اهل کتاب و کتابخوانی هستند که دایره اطلاعات ایشان در قالب چند کتاب مذهبی خلاصه نمی‌شود و ایشان حتی درباره سبک کتابخوانی خود نظرات موافق و مخالف را دارد.

موسوی گفت: کتاب‌هایی که حتی اسلام مخالف آن است ایشان مورد مطالعه و تجزیه تحلیل قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه فردی که در راس امورات یک کشور است باید اشرافیت لازم درباره موضوعات مختلف را دارا باشد ابراز کرد: علت این کار این است که بتواند نسبت به دیدگاه‌های مختلف و تفکرات متفاوت دلایل منطقی در سطح جهان ارائه دهد.

همسر شهید احمد یوسفی ابراز کرد: چنین شخصیتی باید اهل کتاب و کتابخوانی باشد تا بتواند دلایل محکمی و قانع کننده‌ای برای اداره امور کشور داشته باشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری درایت خاص نسبت به مسائل سیاسی، عبادی داشته و اجتماعی داشته و زبانزد خاص و عام است که نمونه بارز از ایشان را در جهان نمی‌توان یافت.

 

همسر شهید احمد یوسفی تاکید کرد: به راستی بهترین گزینه برای هدایت کشورمان بودند که خداوند متعال ایشان را جزو ذخایر اصلی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب قرار دادند.

 

موسوی گفت: در واقع خداوند ایشان را ذخیره‌ای برای انقلاب قرار داد‌ و جوانان باید قدر چنین ذخیره الهی را بدانند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر