logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد:

تجهیز شبکه‌های توزیع برق به کابل خودنگهدار

تجهیز-شبکه‌های-توزیع-برق-به-کابل-خودنگهدار-
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از تبدیل بیش از 84 درصد از شبکه‌های توزیع برق فشار ضعیف هوایی استان زنجان از سیم مسی به کابل خودنگهدار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» پیام جوادی در جمع رسانه‌های استان زنجان، استانداردسازی شبکه‌های توزیع، کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت سیم‌های برق از اهداف اساسی اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار شبکه‌های توزیع برق است گفت: حجم کل شبکه‌های توزیع برق استان زنجان بیش از 15هزار کیلومتر است که از این میزان ۵ هزار و ۵۲۱ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف هوایی است که خوشبختانه به همت همکاران ۴ هزار و ۶۴۰ کیلومتر از سیم مسی به کابل خودنگهدار مجهز شده است.

بیشتر بخوانید

جوادی طول شبکه فشار ضعیف تبدیل شده از سیم مسی به کابل خودنگهدار در سال 1402 را 461 کیلومتر عنوان کرد و افزود: پیش از سال 1402 در مجموع ۴ هزار و ۱۷۹ کیلومتر از کل شبکه فشار ضعیف هوایی از سیم مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده بود که به همت اکیپ‌های اجرایی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان پارسال میزان قابل توجهی از شبکه اصلاح و بهسازی شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح بزرگ توانستیم گام بلندی در ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکان برق در استان زنجان و کاهش تلفات شبکه برداریم و امید است بتوانیم تا پایان سال 1403 میزان تبدیل سیم به کابل شبکه‌های فشار ضعیف استان را به بیش از 95 درصد برسانیم.

گفتنی‌است با اجرای این طرح در راستای حفاظت از تجهیزات فیزیکی شرکت، سرقت سیم‌های برق نیز از سوی سارقان خاتمه می‌یابد و نوسانات برق و اختلال در ارائه برق پایدار به مشترکان به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر