logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۸۱۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره در گفتگو با موج‌رسا:

حضور در انتخابات از کمبودهای کشور می‌کاهد

حضور-در-انتخابات-از-کمبودهای-کشور-می‌کاهد-
دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان خرمدره گفت: مشارکت در انتخابات امری مهم است و باید سعی شود شخصی مانند شهید جمهور سکان کشتی کشور را به دست گیرد گفت: کمبودهای کشور با مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بهبود می‌يابد.

جلیل افشاری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حفظ و انسجام وحدت در جامعه امری مهم است که با توجه به شرایط کنونی جامعه اعم از مشکلات خارجی و اقتصادی کشور که باید به آن توجه کرد اظهار کرد: باید در نظر داشت دشمنان قسم خورده نظام در صدد هستند به انسجام ملت ضربه بزنند و برای تحقق آن هزینه‌های زیادی صرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امروزه باید تلاش کرد تا انسجام وحدت در جامعه حفظ و جامعه به سمت امیدآفرینی پیش رود گفت: باید در این راه قدم‌های مثبت برداشته شود زیرا دشمنان در تلاش هستند ناامیدی را به جامعه تزریق کنند و باید سعی شود کاندیداها از اختلاف با هم پرهیز کرده و شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید دارند توجه شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید است که به ثمر نشسته است افزود: نباید خواسته یا ناخواسته اقدامی کرد که دشمن از آن سو استفاده داشته باشد و باید در جهاد تبیین ارزش‌های انقلاب گام‌های مثبت برداشت.

افشاری ابراز کرد: کاندیداها سعی کنند اقدامی مخالف نظام برای کسب رای بیشتر در انتخابات انجام ندهند که باعث شود دشمن شادی و خوشحالی کند و اتحاد بین مردم که امری مهم است خدشه‌دار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی بالاخص آمريکا و رژیم صهیونسیتی که همیشه سعی داشته‌اند وحدت بین مردم را بر هم زنند افزود: دقت شود کاندیداهای ریاست جمهوری با رفتار و حرکات خود بهانه دست دشمنان نظام ندهند چرا که همگی در برابر اسلام و نظام جمهوری مسئول هستیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان خرمدره با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فرمودند؛ حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است ملت ایران برای اینکه بتواند عمق راهبردی خود را تثبیت کرده و کام مردم را شیرین کنند حفظ وحدت و یکپارچگی توجه کنند اذعان کرد: مخصوصا کاندیداهای ریاست جمهوری در عرصه انتخابات مراقب حرف‌ها وعده‌های خود باشند.

افشاری با اشاره به اینکه پرکردن حفره‌های اقتصادی در کشور نیازمند همفکری و همت مسئولان است در رقابت‌های انتخاباتی داشتن خصوصیاتی چون ولایت‌مدار، خدمتگزار مردم و دلسوز نظام و مردم بودن مهم است عنوان کرد: قطعاً شخصی که از فیلتر شورای نگهبان رد و تائید شود باید به او احترام کرد و آگاهی و بالا بردن سطح اطلاعات مردم در امر انتخابات بهترین کاندیدها باعث انتخاب بهتر در انتخابات است. 

وی با بیان اینکه باید سعی شود فرد منتخب به مرور زمان از ریل انقلاب و دستاوردهای آن خارج نشود و هدف اصلی ما باید مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد خدمتگزار برای تظمین آینده ملت و کشور است افزود: منتخب مردم باید فردی مانند شهید آیت‌الله رئیسی باشد که هدف اصلی آن خدمت به مردم، دلسوز ملت و برای پیشرفت کشور اقدامات اساسی انجام دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان خرمدره اضافه کرد: باید در نظر داشت مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهد شد و کمبودهای کشور با مشارکت مردم در انتخابات بهبود می‌يابد.

افشاری با اشاره به اینکه در اتباط با شهید آیت‌الله رئیسی باید گفت که بنده به عنوان یک صنعتگر و مدیر واحد صنعتی ایشان را بیشتر به نام احیا کننده زندگی کارگران زمانی که چرخه اقتصاد به مشکل خورده بود می‌شناسم ابراز کرد: شهید جمهور بیشترین تاکید را برای حفظ واحدهای تولیدی داشتند و برای به چرخه انداختن واحدهای تولیدی زحمات زیادی کشیدند.

وی عنوان کرد: اگر واحدهای تولیدی در کشور فعال شود چرخه اقتصاد خواهد چرخید و وابستگی به کشورهای دیگر به حداقل می‌رسد و جوانان نخبه کشورمان برای بهتر شدن چرخه اقتصاد نظرات و ایده‌های کارگشا به واحدهای تولیدی خواهند داد و این خود یک پیشرفت است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان خرمدره تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات کارگشای بسیاری برای پیشرفت استان زنجان داشتند و در ارتباط با بهبود عملکرد واحدهای صنعتی در زنجان اقدامات بزرگی انجام دادند و مسئولان مربوطه‌ نیز با پیگیری‌های منظم مانع تعطیلی واحدهای صنعتی، تولیدی و بیکاری کارگران در استان شدند.

افشاری ابراز کرد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ واقعاً دلم برای شهید آیت‌الله رئیسی می‌سوزد و فرمایش ایشان دل همه ما را به درد آورده است.

وی تصریح کرد: اقداماتی که در سطح استان و کشور انجام می‌شود باید به اطلاع مردم برسد و مردم بدانند چگونه کشور راه پیشرفت را طی کرده است که متاسفانه کوتاهی در این مهم صورت گرفته است که قطعاً امیدواریم سکان هدایت کشور به دست اصلی آن رسد و فرد کاندیدای ریاست جمهوری مانند شهید جمهور پیرو ولایت فقیه، دلسوز و خدمتگزار مردم باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : جلیل ] [ ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ]
ممنون از موج رسا
فرم ارسال نظر