logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۸۱۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره امور شاهد آموزش و پرورش استان زنجان:

ثبت‌نام مدارس شاهد آغاز شد

ثبت‌نام-مدارس-شاهد-آغاز-شد
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های اول، هفتم و دهم شروع شده است.

ثروت خالقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های اول، هفتم و دهم به ترتیب آغاز شده و پایه اول دبستان از یکم تا ۲۰ خرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پیش ثبت‌نام ورودی پایه هفتم از ۲۱ خرداد ماه تا ۱۰ تیر و پایه دهم هم طبق مصوبه اعلامی از یکم تا ۲۰ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه نهم نیز باید بر اساس هدایت تحصیلی که دریافت می‌کنند، در مقطع دهم ثبت‌نام انجام دهند. افرادی که هدایت تحصیلی را دیرتر دریافت کنند زمان اضافی داده خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از مراحل پیش ثبت‌نام مدیر و مسئولان مربوطه با توجه به اسامی ثبت شده در سایت، و کسب امتیازات توسط دانش‌آموزان مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به ظرفیت کلاس درس پذیرش می‌شوند.

خالقی تصریح کرد: خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد می‌توانند در سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ۲۴ مدرسه شاهد در استان زنجان فعال است و امروز شاهد موفقیت این بخش از جامعه دانش‌آموزی هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر