logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۱۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

پیام حضور مردم در انتخابات وحدت و همدلی است

پیام-حضور-مردم-در-انتخابات-وحدت-و-همدلی-است-
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اخلاق‌مداری کاندیداها و مخاطبین آن‌ها برای حفظ حریم در جامعه ضروری است و پیام حضور مردم در انتخابات وحدت و همدلی است.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مراسم سخنرانی سالروز ارتحال امام راحل توصیه‌ای اکید مبنی بر انتخابات کاندیدها و طرفداران ایشان داشتند اظهار کرد: کاندیداها در انتخابات از مدار اخلاق خارج نشوند و به اخلاق‌مداری در ایام انتخابات توجه ویژه داشته باشند که این امری لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اخلاق‌مداری کاندیداها و مخاطبین آن‌ها برای حفظ حریم در جامعه ضروری است ابراز کرد: کاندیداها باید نسبت به موضوعاتی چون دروغ‌پردازی، تهمت زدن برای جلب آرا بیشتر توجه کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایجاد فضای سالم انتخابات در کشور مهمترین موضوع است که افراد برای جلب توجه مخاطبین از ایجاد فضای دوقطبی در جامعه ممانعت کنند افزود: ایجاد دوقطبی در کشور خطرناک است و مورد تائید نیست و باعث ایجاد اختلاف در جامعه خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه در جامعه باید افراد با حفظ اتحاد و برادری برای پیشرفت کشور دست در دست هم داده و همچو یک ملت واحد پای کار باشند گفت: از ایجاد دو قطبی‌های کاذب که باعث جدا شدن وحدت در جامعه می‌شود ممانعت شود و پیام حضور مردم در انتخابات وحدت و همدلی است.

وی با بیان اینکه افراد کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آن‌ها برای جلب توجه مخاطبین خود دست به هر اقدامی نزنند و به منافع اساسی کشور توجه داشته باشند عنوان کرد: افراد کاندیداها از انجام اقدامتی که باعث به‌ خطر افتادن اتحاد و وحدت در بین مردم می‌شود ممانعت کنند که اتحاد و همبستگی همان سرمایه مهم برای کشور هستند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداها مراقب باشند که خدشه‌ای نسبت به اعتماد مردم نسبت به نظام وارد نیاید و مردم تحت تاثیر حرف‌هایی قرار نگیرد که نتیجه خوبی برای کشور و جامعه در پی نداشته باشد.

جعفری ابراز کرد: بحث صحبت‌های غیراخلاقی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبی در انتخابات می‌تواند باعث بروز مشکلات زیادی در جامعه شود.

وی ادامه داد: بحث‌های غيراخلاقی از طرفی باعث از دست رفتن اعتماد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی می‌شود که باید دقت شود چراکه توصیه اکید مقام معظم رهبری نسب به حفظ انسجام وحدت و عدم ایجاد دو قطبی در جامعه است. 

جعفری با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی تراز ریاست جمهوری در کشور را با خدمت صادقانه خود تغییر داد و خدمت به مردم، در بین مردم بودن و به فکر مردم بودن است اظهار کرد: این اقدامات در زندگی شهید آیت‌الله رئیسی بوده که در این دوره انتخابات باید افراد با در نظر گرفتن ویژگی‌های شاخص فرد کاندیداها پا به میدان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعارها و آرمان‌های انقلاب به معنای واقعی پای‌بندی به انقلاب و پای‌بند نظام بودن است افزود: این مسئله باید مد نظر تمام مردم کشور باشد. 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کاندیداها ریاست جمهوری مانندی شهيد آیت‌الله رئیسی اعتقاد به مبانی و شعارهای انقلاب داشته باشند و برای مسائل زود گذر حل بسیاری از مشکلات اقتصادی اقدام کنند گفت: فرد متخب ریاست جمهوری از اقدامات مربوط به مردم نباید کوتاه آمده به این مسئله توجه شود که مردم فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌کنند تراز انقلاب است.

جعفری ابراز کرد: منتخب مردم توجه به غرب‌گرایی نداشته و خود را مجذوب لبخند دروغ و پر از توطئه غربی‌ها نکند که این اقدام کشور را به بی‌راهه خواهد کشاند.

وی ادامه داد: در سطح کشور کارخانه‌های بسیاری به دلیل شرایط اختصاصی تعطیل بودند این کارخانه‌ها به همت شهید آیت‌الله رئیسی و پیگری‌های مسئولان مربوطه انجام شد و این باعث شد بسیاری از افراد وارد چرخه کار و اشتغال شوند و باعث تحولاتی در زمینه اقتصاد در کشور شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: تصمیماتی مبنی بر فعالیت برخی سدها که 20 سال بود بلا‌تکلیف مانده بود گرفته شد که همگی بیانگر حس مسئولیت شهيد جمهور بر اوضاع استان زنجان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر