logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۸۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در زنجان

برگزاری-مسابقات-لیگ-برتر-فوتبال-در-زنجان
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان گفت: با توجه به آغاز فصل لیگ برتر در استان زنجان، مسابقات با حضور 8 تیم شروع خواهد شد.

نادر بلباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات لیگ برتر استان زنجان از هفته آینده با حضور هشت تیم از خدابنده، طارم، ماشین‌سازی صائین‌قلعه، ابهر و زنجان آغاز خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: قرار بر این بود مسابقات در هفته گذشته برگزار شود ولی به دلیل عدم آمادگی زمین چمن باشگاه ۱۵ خرداد و همینطور سایر باشگاه‌های ورزشی از ۱۰ روز آینده مسابقات لیگ استانی را آغاز خواهند کرد.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان ادامه داد: پس از مشخص شدن نتایج، قهرمان استان، سال آینده در لیگ سه کشوری شرکت خواهند کرد که امیدواریم نتایج درخشانی را ازآن خود کنند.

وی با اشاره به مشکلات باشگاه‌های ورزشی عنوان کرد: عدم حمایت اسپانسر‌ها باعث افت فعالیت هیأت‌های ورزشی شده و هیچ استقبالی از سوی شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی نمی‌شود البته امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

بلباسی ابراز کرد: جلساتی در خصوص برگزاری مدرسه فوتبال با حضور مدیران و مسئولان برگزار شد که هدف از آن رشد و توسعه ورزشکاران جوان و نوجوان در استان است.

وی با بیان اینکه یکی از کمیته‌های فعال در سطح کشور کمیته جوانان و آموزش هیأت فوتبال استان است، گفت: مدارس فوتبال از یکم تیر ماه به طور رسمی آغاز به فعالیت خواهد کرد.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان ۲۸ مدرسه فوتبال داریم، افزود: امید است کمبود زمین حل شده و همچنین استادیوم زیتون نیز در شهریور ماه سالجاری با پیگیری‌های مستمر استاندار، اداره ورزش و جوانان افتتاح شود.

بلباسی با اشاره به بخش بانوان فوتبالیست گفت: بانوان نیز در رشته فوتبال و فوتسال مشغول تمرینات فیزیکی و مستمر هستند. تیم «آرام ابهر» که نماینده فوتسال استان زنجان خواهد بود، در مسابقات لیگ دسته دو کشوری و لیگ مناطق شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر