logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

دریافت هزینه‌های نامتعارف از دانش‌آموزان تخلف است

دریافت-هزینه‌های-نامتعارف-از-دانش‌آموزان-تخلف-است
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دریافت هزینه‌های نامتعارف از دانش‌آموزان تخلف است، گفت: در صورت احراز تخلف در مدارس برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان؛  علی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در خصوص دریافت هزینه از دانش‌آموزان در مدارس استان با بیان اینکه اجباری در خصوص خرید لباس جدید برای دانش‌آموزان وجود ندارد تاکید کرد: هر لباسی که دانش‌آموز دارد تا آخر دوره اگر سالم باشد همان را بپوشد و اصراری بر تعویض لباس مدراس در هرسال نداریم.  

بیشتر بخوانید

وی در خصوص دریافت هزینه از خانواده‌ها در مدارس افزود: اگر دریافت هزینه نا‌متعارف باشد مدیر مدرسه عزل شده، ضمن اینکه امسال فقط پول کتاب و بیمه دریافت خواهد شد و دریافت هزینه‌های دیگر اجباری نیست.

 مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه از یک هزار و ۲۰۰ مدرسه در استان مواردی که دچار تخلف باشند هم وجود دارد، گفت: در صورت احراز تخلف برخورد خواهد شد و این موضوع تمام مدارس استان را شامل نمی‌شود.

 وی عنوان کرد: اگر خانواده‌ای نیاز به لباس فرم دارد امکان خرید برای آن‌ها فراهم است. دانش‌آموزی که جدیداً وارد مدرسه شده لباس تهیه می‌کند و بقیه دانش‌آموزان نیز همان لباس سال قبل را می‌توانند بپوشند. 

اسماعیلی در مورد زمان آغاز مدارس نیز تصریح کرد: اینکه تقویم اجرایی مدارس چه زمانی باشد تابعی از تصمیم شورای عالی آموزش و پروررش در شورای عالی انقلاب فرهنگی است و هنوز مصوبه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر