logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۸۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

رئیس جمهور باید همراه مردم و برای مردم باشد

رئیس-جمهور-باید-همراه-مردم-و-برای-مردم-باشد-
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رئیس جمهور خوب در گام اول باید همراه مردم و برای مردم باشد با محوریت خداوند و طبق موازین و قوانین شرعی حرکت کند.

مسعود بصیری امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_ تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه ریاست بر مردم همراهی مردم را می‌خواهد و با نظام ارباب و رعیتی متفاوت است، اظهار کرد: رئیس جمهور خوب در گام اول باید همراه مردم و برای مردم باشد با محوریت خداوند و طبق موازین و قوانین شرعی حرکت کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی با مردم و میان مردم بودن، وقت و زندگی خودش را صرف وظیفه‌ای کرد که مردم بر عهده‌اش قرار داده بودند، تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در استفاده از بیت‌المال بسیار محتاط بود و سطح زندگی خود را برخلاف بعضی از مسئولان ادوار گذشته که در خانه‌های چند هزار متری یا در ویلاهای بزرگ زندگی می‌کردند زندگی نمی‌کرد و زندگی ساده‌ای داشت.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی پایبندی زیادی به ولایت فقیه، شرع مقدس اسلام و وفاداری جدی نسبت به رای مردم داشت و به خاطر همین محبوبیت ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده بود.

بصیری با بیان اینکه کسی که به شرع و دین پایبند باشد به مردم خیانت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تراز انقلاب رئیس جمهوری است که از میان مردم بیرون آمده باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور خوب رئیس جمهوری است که از مردم جدا نباشد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید علاوه بر مردم‌داری در مقابل جهان‌خواران و کسانی که می‌خواهند حقوق و ثروت ملت‌ها را ببلعند قاطعانه و محکم بایستد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر