logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۱۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع‌آوری 56 میلیارد تومان کمک مردمی در زنجان

جمع‌آوری-56-میلیارد-تومان-کمک-مردمی-در-زنجان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میزان مشارکت مردمی در مراکز نیکوکاری طی سال جاری به 56 میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته‌امداد استان زنجان، روح‌الله صالحی در جلسه شورای راهبری مراکز نیکوکاری گفت: مراکز نیکوکاری از سال ۹۲ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حضور خیران در صحنه و همکاری آن‌ها با مراکز نیکوکاری در فقرزدایی موجب افزایش امیدآفرینی در بین خانواده‌های نیازمند خواهد بود.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت 182 مرکز نیکوکاری در استان زنجان عنوان کرد: میزان کمک‌های مردمی از محل فعالیت این مراکز از ابتدای سال تاکنون 56 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش یافته است.

 وی فعالیت‌های مراکز مردم نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان سازی خیر و احسان مهم ارزیابی کرد و گفت: افزایش میزان کمک‌های مردمی از حسن اعتماد مردم و خیران به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد است و در واقع این مراکز بازوان پر توان این نهاد هستند.

صالحی یکی از اهداف کمیته امداد در فعالیت این مراکز را ارتقای سطح کیفی خدمات عنوان کرد و افزود: فعالیت مراکز نیکوکاری تخصصی در راستای نیل به همین هدف انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۶۰ مرکز نیکوکاری تخصصی در استان در حوزه‌های مختلف گفت: مراکز به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان و خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند فعالیت دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر