logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۸۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار هیدج:

اِلِمان‌های هیدج عزت مردم این شهر را می‌رساند

اِلِمان‌های-هیدج-عزت-مردم-این-شهر-را-می‌رساند
شهردار هیدج گفت: اِلِمان‌های نصب شده و در شرف نصب برای هیدج، به نام هیدج بوده و عزت و سربلندی شهر و مردمان بزرگوار و آرزوی تمامی خادمین این شهر را می‌رساند.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به موارد مطرح شده از سوی برخی شهروندان در رابطه با اِلمان شهری که با نام هیدج در مقاطع ورودی شهر توسط شهرداری تهیه و نصب شده است اِلِمان ساخته شده به هیچ وجه به عنوان تابلو نبوده و صرفا به عنوان یک اِلِمان شهری تهیه و نصب شده است و ذکر نام تابلو برای آن صحیح نیست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اِلِمان‌های شهری بسته به اینکه به چه منظوری طراحی و ساخته می‌شوند، طبیعتاً دارای اشکال و طرح‌های مختلف هستند و اینکه در طراحی اِلِمانی تمامی سلایق اشخاص اعمال شود، عملاً ممکن نیست. 

شهردار هیدج تصریح کرد: در طراحی و ساخت اِلِمان‌های شهری جنبه زیباسازی طرح به صورت قالب در نظر گرفته می‌شود، تا حد امکان سعی می‌شود اِل‍ِمان دارای طراحی زیبایی باشد .

کاظمی بیان داشت: در طراحی و ساخت اِلِمان هیدج با توجه به اینکه محدودیت‌های قانونی در رابطه با ابعاد به ویژه عرض اِلِمان، از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مطرح است، شهرداری به ناچار می‌بایست حداقل موارد مرتبط را رعایت می‌کرد که بر همین اساس اِلِمان هیدج برای جاده ترانزیت نمی‌توانست بصورت افقی ساخته شود حال آنکه دو اِلِمان ساخته شده برای نصب در آزادراه، کاملا افقی بوده و به زودی در محل‌های مورد نظر نصب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در طراحی اِلِمان عمودی با نام هیدج، از نزولات آسمانی الهام گرفته شده و به معنی بارش رحمت و الطاف خداوندی بر شهر است. 

شهردار هیدج اظهار داشت: در نهایت ضمن احترام به تمامی دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادات شهروندان، اِلِمان‌های نصب شده و در شرف نصب برای هیدج و به نام هیدج بوده و عزت و سربلندی شهر و مردمان بزرگوار هیدج آرزوی تمامی خادمین این شهر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر