logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۸۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

به برکت قرآن نام امام راحل زنده است

به-برکت-قرآن-نام-امام-راحل-زنده-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۳۵ سال پیش امام خمینی (ره) از دنیا رفت ولی نام و یاد ایشان به برکت قرآن همچنان زنده است، گفت: ایدئولوژی انقلاب ما گفتمان امامین انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه روز گذشته به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین در محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده سید‌ابراهیم (ع) زنجان گفت: کتاب آسمانی قرآن دل‌های مؤمنین را نورانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب توصیه می‌کنم هر روز یک صفحه و یا چند آیه از قرآن را تلاوت کنید و به معنای آن بیندیشید، ما رمز قرآن را از حسین (ع) آموختیم.

امام جمعه زنجان ادامه داد: امام راحل سرشار از ایمان بود و با دستانی خالی حکومتی که شرق و غرب پشت سر او بود، با کلامی که تراوشات قرآن است بزرگترین انقلاب را بر مبنای قرآن و توحید ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این امام بزرگ فرمودند تفکری که ما مطرح می‌کنیم نه شرقی است نه غربی، ما انقلابمان را به همه دنیا ثابت می‌کنیم. کشور‌های غزه و فلسطین نزدیک به ۴۰ هزار شهید دادند که بیش از ۵۰ درصد آن‌ها کودکان هستند.

خاتمی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اُبهت آمریکا شکست اما همچنان غزه استوار و محکم ایستاده است. ایشان خطاب به دانشجویان آمریکایی گفتند در مسیر صحیح حرکت تاریخ ایستاده‌اید و این برگرفته از قرآن است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر