logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۸۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس کانون پرورش فکری کودکان استان زنجان خبر داد:

فراخوان شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان زنجانی

فراخوان-شناسایی-شاعران-و-نویسندگان-نوجوان-زنجانی
کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: واحد آفرینش‌های ادبی کانون به منظور شناسایی و جذب استعدادهای برتر در حوزه شعر و داستان فراخوان داده است.

فاطمه سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: فراخوان شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان که به تازگی منتشر شده است، جذب و شناسایی افراد مستعدی است که در گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: قرار است که از این طریق نفرات مستعد و فعالی که در حوزه نوشتن خلاق هستند، شناسایی شوند و در کارگاه‌ها و باشگاه ادبی سیمرغ تحت آموزش مربیان متخصص در حوزه شعر و داستان قرار می‌گیرند.

کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: نوجوانان در این فرآیند گام به گام آموزش‌ها و دوره‌هایی را می‌گذرانند و در نهایت آثار آن‌ها اگر مورد تأیید باشد در جشنواره‌های مختلف از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: افراد خلاق و با استعداد به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی ( قاف) معرفی و در اردو‌های مختلف شرکت می‌کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: از نوجوانان استان خواهشمندیم برای عضویت در باشگاه ادبی سیمرغ آثار و دست نوشته‌هایشان را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۲۷۴۳۰۲۸۳ ارسال کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر