logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیأت گلف استان زنجان مطرح کرد:

مینی‌گلف چشم انتظار حمایت شهرداری زنجان

مینی‌گلف-چشم-انتظار-حمایت-شهرداری-زنجان
دبیر هیأت گلف استان زنجان گفت: اگر مینی‌گلف حمایت شود و زمینه مناسبی در سطح شهر یا داخل پارک‌ها با همکاری شورای شهر و شهرداری ایجاد شود، حقیقتاً از لحاظ درآمدی و هم مفرح بودن بسیار موثر خواهد بود.

آرزو ریاحی در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: از سال ۱۳۹۰ در رشته مینی‌گلف مشغول به تمرین و فعالیت هستم، با عشق و علاقه‌ای که نسبت به این رشته ورزشی دارم آن را قوی‌تر از قبل ادامه می‌دهم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این رشته هیچگونه محدودیت سنی ندارد، از کودکان تا کهنسالان نیز می‌توانند استفاده کنند و لذت کافی را ببرند.

دبیر هیأت گلف استان زنجان ادامه داد: مفتخریم که در مسابقات قهرمان کشوری مینی‌گلف که به میزبانی شهر‌های تبریز و اردبیل برگزار شده بود حضور یافته و مقام دوم تیمی را کسب کردیم و نفرات شرکت کننده دیگر هم در بخش انفرادی از استان زنجان کسب مدال کردند.

وی تصریح کرد: ورزش مینی‌گلف به شکلی است که در هتل‌ها، خانه‌ها و بالکن آن‌ را اجرایی کرده و از آن بهره کافی را برد. مردم هنوز شناخت مناسبی از این رشته ندارند که امیدواریم سطح استقبال بیشتر شود.

ریاحی عنوان کرد: بار‌ها برای ادارات و سازمان‌ها به خصوص اداره استاندارد و علوم پزشکی برنامه مینی گلف را اجرا کردیم که با استقبال بی‌شمار مردم روبرو شد. 

وی تاکید کرد: اگر مینی گلف حمایت شود و زمینه مناسبی در سطح شهر یا داخل پارک‌ها با همکاری شورای شهر و شهرداری ایجاد شود، حقیقتاً از لحاظ درآمدی و هم مفرح بودن بسیار عالی خواهد بود.

دبیر هیأت گلف استان زنجان گفت: در مینی‌گلف لباس و فرم خاصی لازم نبوده و تمامی تجهیزات توسط هیأت تأمین می‌شود، تنها وسیله‌ای که در گلف و مینی‌گلف مورد اهمیت قرار دارد « پاتر» است.

ریاحی خاطرنشان کرد: قابل ذکر است که این رشته موجب افزایش دقت، مهارت و اعتماد در فرد شده و همچنین باعث تقویت بینایی و تشخیص دید نیز می‌شود و مخصوص افرادی است که بسیار عجول بوده و دچار عدم تمرکز و حواس هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر