logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۸۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

آغاز فعالیت‌های طرح تابستانی دانش‌آموز در ابهر

آغاز-فعالیت‌های-طرح-تابستانی-دانش‌آموز-در-ابهر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: امسال فعالیت‌های تابستانی در ۱۴ محور و ۸۲ رشته در ۸۰ پایگاه تابستانی شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۱ هزار دانش‌آموز در این فعالیت‌ها مشارکت کنند.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، گفت: شعار فعالیت‌های تابستانی امسال تحت عنوان «تربیت بدون توقف، رشد و تعالی دانش‌آموز ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی و مشارکت مردمی» است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تلاش ما بر این است تا زمینه جذب حداکثری دانش‌آموزان با همکاری و همراهی سایر نهادها و دستگاه‌هایی که به نوعی شرکای تربیتی آموزش و پرورش هستند، فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر به هم‌افزایی و همگرایی تمامی دست‌اندرکاران فعالیت‌های اوقات فراغت تأکید و عنوان کرد: امسال فعالیت‌های تابستانی در ۱۴ محور و ۸۲ رشته در ۸۰ پایگاه تابستانی شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۱ هزار دانش‌آموز در این فعالیت‌ها مشارکت کنند.

 وی اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه نورینو‌ توسط مدیران مدارس شروع شده و از یک تیر ماه تا ۲۰ شهریور فعالیت‌های تابستانی در پایگاه‌های مربوطه ادامه خواهد داشت.

مرادی اظهار داشت: تلاش بر این است تا کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموز محور بوده و در این بخش اثر بخشی و فراگیری برنامه‌ها مورد تأکید است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های بسیاری از والدین و دانش‌آموزان با اتمام امتحانات و آغاز تعطیلات تابستانه برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان با توجه به سن آن‌ها است. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: برنامه‌ریزی صحیح برای تابستان دانش‌آموزان باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر در نظر گرفتن زمان کافی برای تفریح کودکان و نوجوانان، بحث یادگیری و کلاس‌های تفریحی آنان نیز مدنظر قرار داده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر