logo
امروز : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۸۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) ابهر:

عاقبت‌بخیری شهید آیت‌الله رئیسی با پیروی از امام(ره) سپری شد

عاقبت‌بخیری-شهید-آیت‌الله-رئیسی-با-پیروی-از-امام(ره)-سپری-شد
رئیس حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) ابهر گفت: امام خمینی (ره) با عزت تشییع شد و این عظمت شخصیت ایشان را نشان می‌دهد و راه عاقبت‌بخیری را خادم‌الرضا رئیس جمهور، با پیروی از راه امام خمینی (ره) سپری کرد.

حجت‌الاسلام حسن زلفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن عرض تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عبد صالح الهی و رهبر عالی‌قدر جهان اسلام و تشیع و آرزوی دفع بلا و نزول رحمت الهی گفت: امروز جهان تشنه معنویت و انسان‌های مخلص روی زمین است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ظلم، قتل و کشتار کودکان مظلوم غزه و فلسطین و ویران شدن خانه‌هایشان توسط رژیم صهیونسیتی افزود: جهان تشنه راه امام خمینی (ره) است، فردی که سعی کرده بنده خالص خدا و اسلام باشد و ظلمی به کسی نکرده و اولین شاخصه او بندگی خدا بودن است.

رئیس حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) ابهر با بیان اینکه انسان آمده برای حرکت و نماندن در این دنیا گفت: در این دنیا مسافری هستیم که بار و توشه‌مان را آماده و منتظر حرکت‌ایم و مکلف برای توشه برداشتن هستیم.

زلفی با بیان اینکه نمونه‌های شاخص بندگی این است که انسان در مسائل عبادت و معنویت علاوه بر عمل در مسائل فردی، خدمتی بی‌منت داشته باشد و امام راحل با دلی آرام از این دنیا رفتند.

وی از ویژگی‌های امام خمینی (ره) را وقت‌شناسی دانست و گفت: ایشان توجه به نماز اول وقت خواندن را بسیار مهم می‌دانستند، حتی وقتی سرم دستشان بود و بیمار بودند، نمازشان را ترک نکردند.

رئیس حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) ابهر تصریح کرد: امام خمینی (ره) با عزت تشییع شد و این عظمت شخصیت ایشان را نشان می‌دهد و راه عاقبت‌بخیری را خادم‌الرضا رئیس جمهور، با پیروی از راه امام خمینی (ره) سپری کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر