logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۸۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبر داد:

عزل و نصب مدیران نالایق بر عهده دولت است

عزل-و-نصب-مدیران-نالایق-بر-عهده-دولت-است
فرماندار ابهر گفت: بر اساس اصل تفکیک قوا عزل و نصب مدیران بر عهده دولت است، بنابراین مسئولانی که عملکرد ضعیفی داشته باشند عزل خواهند شد.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در اجرای بسیاری از پروژه‌ها مسئولان باید اهتمام بیشتری داشته باشند و کارها با پیگیری بیشتر پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها به صورت ناقص توسط دولت‌های قبل افتتاح شده بود، گفت: پروژه فاضلاب شهری ابهر متأسفانه با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد به صورت ناقص افتتاح شده بود که با پیگیری‌هایی که توسط فرمانداری ابهر صورت گرفت توانستیم با بخش خصوصی وارد مذاکره شویم و پروژه را به ۵۰ درصد برسانیم و پیگیر خواهیم بود به زودی افتتاح شود.

فرماندار ابهر گفت: شهرستان ابهر که ۵۰ درصد صنایع در آن واقع است، نیاز است مسئولان به صورت جدی امورات شهرستان را پیگیر باشند و با توجه به اینکه بر اساس اصل تفکیک قوا عزل و نصب مدیران بر عهده دولت است، بنابراین مسئولانی که عملکرد ضعیفی داشته باشند عزل خواهند شد.

وی با اشاره به بیانات رهبری افزود: رهبر انقلاب پیرامون عزل و نصب مدیران به صورت صریح بیاناتی دارند به طوری که نمایندگان حق ورود به عزل و نصب مدیران، فرمانداران و استانداران را ندارند این سخن صریح رهبر انقلاب است.

ذوالقدر ضمن تبریک به نماینده شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: از ایشان می‌خواهیم تا جایی که مقدور است دست مسئولان را بگیرند و در تسریع و اجرای پروژه‌ها ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر