logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۸۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت گلف استان زنجان:

اولین زمین‌مینی گلف سرپوشیده در زنجان افتتاح شد

-اولین-زمین‌مینی-گلف-سرپوشیده-در-زنجان-افتتاح-شد
رئیس هیأت گلف استان زنجان گفت: اولین زمین مینی‌گلف سرپوشیده کشور بنام شهید بهروز قدیمی امروز انجام شد، گلف ورزشی است که رده سنی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احسان فکور امروز در افتتاحیه سالن ورزشی مینی‌گلف گفت: گلف ورزشی است که رده سنی ندارد و از پنج سال تا ۷۰ سال هم می‌توانند در این رشته پرهیجان و نشاط آور شرکت کنند، در حال حاضر نیز ۲۵ ورزشکار در این رشته ورزشی تمرین و فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

جواد بازرگان مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز عنوان کرد: یکی از فضاهای مهم برای خدمت‌گذاری به مردم استفاده از ظرفیت هیأت‌های ورزشی است که فعالان این عرصه با همدلی این عمل را انجام می‌دهند.

وی افزود: اقدامات موثر و ماندگار در حوزه خدمت به مردم اهمیت زیادی داشته و مردم هم قدردان خدمت‌گزاری خالصانه مسئولان هستند.

امیرصدرا موسایی‌فرد مسئول کمیته فنی هیأت گلف استان زنجان نیز افزود: برای اولین بار در کشور فاز نخست سالن مینی‌گلف که در فضای بسته ساخته شده است، در استان زنجان افتتاح شد. 

وی ادامه داد: فاز دوم آن نیز با تأمین اعتبار تکمیل می‌شود، پس از آن هم زمین گلف بزرگ‌تر در فضای باز خواهیم داشت.

مسئول کمیته فنی هیأت گلف استان زنجان ابراز کرد: این زمین در مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان خواهد بود و با ظرفیت بخش خصوصی و دولتی ساخته شده و برای همشهریان قابل استفاده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر