logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۸۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان:

امام خمینی (ره) زبان گویای اسلام ناب محمدی بود

امام-خمینی-(ره)-زبان-گویای-اسلام-ناب-محمدی-بود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: حضرت امام (ره) زبان گویای اسلام ناب محمدی بود که در شرایط خوفناکی علم آزادی را برافراشت و بشریت را به سوی خدا و آزادی از یوق استکبار فراخواند.

حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: حضرت امام (ره) زبان گویای اسلام ناب محمدی بود که در شرایط خوفناکی، علم آزادی را برافراشت و بشریت را به سوی خدا و آزادی از یوق استکبار فراخواند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ایشان در زمانی حساس که فرعون‌ها و نمرودهای رسانه‌ای و اقتصادی و نظامی دنیا، ترس و وحشت در دل جهانیان انداخته بودند، با حرکت شجاعانه برای عبور از حکومت استعمار و استکبار هسته مقاومت را پی‌ریزی کرد و دنیای امپریالیسم را به چالش کشاند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان ابراز کرد: این حرکت عظیم زمانی رقم خورد که کسی جرأت مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را نداشت.

 وی یادآور شد: امام بزرگوار هیمنه پوشالی شیطان بزرگ را درهم کوبید و آنان را تحقیر کرد. 

رحمانی یادآور شد: امام خمینی (ره) با اندیشه عمیق اسلامی، افکار دنیا‌طلبانه، امانیسم و اندیشه های پوچ و بی‌پشتوانه که خدا را از زندگی مردم حذف کرده بودند را سست و مورد تهاجم منطقی خود قرار دادند. 

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ساده زیستی و بی‌تکلفی خود، درس بزرگی را به سیاستمداران و مسئولان دادند و دوری از اشرافی‌گری را از خصوصیات بارز یک مسئول طراز انقلاب اسلامی معرفی نمودند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان تصریح کرد: خصوصیات فردی و اخلاقی، اخلاق سیاسی و اجتماعی آن فقیه عالی‌قدر و مبارز از عجایب و زیبایی‌های عصر ما است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 

وی ابراز کرد: امام بزرگوار به ما آموخت در دنیای امروز که شیطان با تمام توان برای تسلط بر اذهان به میدان آمده، پشتیبانی از ولی فقیه و عدم اعتماد به غرب نسخه رهایی و پیروزی ما مسلمانان است. 

رحمانی عنوان کرد: امروز در جنگ ترکیبی و خطرناکی هستیم و مبارزه سرنوشت‌سازی در حال رقم خوردن است که می‌طلبد بسیار هوشمندانه و زیرکانه در این کارزار وارد و به صورت تهاجمی با دشمن مزدور روبرو شویم.

وی تاکید کرد: امام بزرگوار به ما آموخت که تمجید دشمن از شما نشان از حرکت اشتباه و غیر انقلابی است و باید در حرکت خود بازبینی کنید. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان تصریح کرد: ما انتخابات مهمی در پیش داریم و باید به توصیه‌های امام امت توجه ویژه داشت تا به فضل الهی یک انتخاب دقیق و دشمن‌شکن داشته باشیم، ما حق خطا و سهل انگاری در چنین شرایطی را نداریم. 

وی ابراز کرد: ملت بزرگ ان‌شاءالله بار دیگر قدمی موثر برای استقرار دولت مردمی دیگر برداشته و زحمات و ایثار رئیس جمهور شهید و یاران همراه به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر