logo
امروز : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۸۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان:

۵۴ واحد مسکن ملی در ماهنشان احداث می‌شود

۵۴-واحد-مسکن-ملی-در-ماهنشان-احداث-می‌شود
رئیس بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۵۴ واحد نهضت ملی مسکن در ماهنشان در حال ساخت است گفت: در شهر دندی نیز ساخت ۴۸ واحد نهضت ملی مسکن امسال آغاز خواهد شد.

صمد نجفلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در بحث اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر ماهنشان ۳۴ واحد مسکن از سال گذشته تحویل زمین شده‌اند و عملیات اجرایی نیز در حال اجرا است

بیشتر بخوانید

وی افزود: ۲۰ واحد هم توسط واحدهای انجمن خیرین مسکن‌ساز شروع به کار کرده‌اند و مجموعا ۵۴ واحد در نهضت ملی مسکن در حال اجرا است.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان مطرح کرد: این متقاضیان در بحث تسهیلات نیز به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و به شرطی که بانک عامل در پرداخت تسهیلات همکاری و مساعدت کنند پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این واحد‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی یادآور شد: عمدتا متقاضیان در بحث پرداخت تسهیلات گلایه‌مند هستند، که به لحاظ پیشرفت فیزیکی، متقاضی عملیات ساخت را پیش برده ولی برای دریافت مراحل تسهیلات با وقفه زمانی دو تا سه ماهه مواجه شده است.

نجفلی تصریح کرد: در صورت همکاری بانک‌های عامل و پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان تکمیل این واحدها در زمان خود انجام شده و تعدادی از واحد‌های یاد شده تا پایان سال مورد استفاده و بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن در شهر دندی نیز به محض تامین زمین از سوی راه و شهرسازی، بنیاد مسکن عملیات ساماندهی متقاضیان را انجام خواهد داد.

رئیس اداره بنیاد مسکن ماهنشان اظهار کرد: در نهضت ملی مسکن شهر دندی بحث آوار‌برداری و تهیه طرح جهت مساعدت با اداره راه و شهرسازی و تسریع پروژه بنیاد مسکن اعتبارات داخلی را انجام داده و بحث تغییر کاربری توسط راه و شهرسازی بر اساس ماده پنج مطرح است.

وی ابراز کرد: امیدواریم این مسائل توسط راه و شهرسازی حل شود پیش بینی می‌شود در طرح نهضت ملی مسکن دندی ۴۸ واحد شروع به کار کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر