logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرزند شهید بهروز قدیمی:

پدرم عاشق مردم و وطنش بود

پدرم-عاشق-مردم-و-وطنش-بود
فرزند شهید بهروز قدیمی گفت: پدرم عاشق مردم، وطن و دین خود بود و از تمام دلبستگی‌های خود گذشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا قدیمی در جلسه شورای اداری فرمانداری ابهر گفت: گفته می‌شود که شهیدان را باید خودشان توصیف کنند ولی من به عنوان فرزند شهید وظیفه دارم در حد دایره لغت‌نامه کلمات خود از او بگویم، گرچه سخت است گنجاندن اوصاف آن شهید بزرگوار در قالب لغت‌نامه کلمات، من آن شهید را قهرمان روزگار زندگی‌ام و ابرمرد می‌دانم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: او در حالی که عاشق بود رفت، او عاشق دین، وطن و مردم عاشق همسرش، عاشق من و برادرم بود، او یک ابرمرد است، آیا او اگر ابرمرد نبود می‌توانست دوری از عشق‌هایش را تحمل کند، شاید این جمله را سرلوحه زندگی‌اش قرار داده بود که گاهی برای ماندن باید رفت و او رفتن را انتخاب کرد تا آن چیزهایی که عاشقشان بود جاودانه و سربلند بماند.

وی تصریح کرد: برای شهید قدیمی شهادت چنان جاذبه‌ای داشت که از تمام علایق خود گذشت، از دلبستگی‌ها دل برید و از وابستگی‌ها رها شد، حتما پای عشق بزرگ‌تری در میان بوده است، او فهمیده بود دیگر وقت دل کندن از خاک و اوج گرفتن و زمان پرواز است.

فرزند شهید بهروز قدیمی خاطرنشان کرد: او چنان شتاب عجیبی برای رفتن داشت که در آتش جنگل‌های روستای اوزی‌ورزقان برای او گلستان بود و خلیل‌وارگونه به سمت خدا شتافت.

وی بیان داشت: خداوند خود شاهد است که پدرم هیچ‌وقت نخواست دیده  و اسمش برده شود و هر آنچه می‌خواست خواسته خدای خود و شادی قلب حجت خدا بر روی زمین بود.

در پایان از فرزندان شهید بهروز قدیمی توسط فرمانداری تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر