logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۸۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان شهید آیت‌الله رئیسی را الگو قرار دهند

مسئولان-شهید-آیت‌الله-رئیسی-را-الگو-قرار-دهند
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان تراز در حل مشکلات مردم باید شبانه‌روز نشناسند، همانند شهید آیت‌الله رئیسی که خستگی نمی‌شناخت و مسئولان هم باید اینگونه باشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام جواد جعفری ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل گفت: مسئولان تراز در حل مشکلات مردم باید شبانه‌روز نشناسند، همانند شهید آیت‌الله رئیسی که خستگی نمی‌شناخت، مسئولان هم باید اینگونه باشند، چرا که مردم ما لایق همچین خدمت‌هایی هستند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این ایام منتسب به امام راحل است، گفت: امام راحل به تعبیر رهبری؛ خدا، وعده‌های او را و قدرت مردم را باور کرد و این باعث تحول و به وجود آمدن این نهضت شد و اگر این دو عنصر مهم ایمان به خدا و مردم در همه مسئولان وجود داشته باشد پیشرفت کشور نیز رخ خواهد داد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر مردم وارد هر عرصه شوند پیشرفت و برکت هم خواهد بود، گفت: ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مردم در همه عرصه‌ها حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام جعفری با تأکید بر اینکه دوران پهلوی دوران ذلت کشور ما بود، افزود: امروز به برکت این انقلاب و دوران شهید جمهور و وزیر عزتمندشان، ما عزت پیدا کردیم و ایران در چشم کشورهای خارجی نمود پیدا کرد.

وی تصریح کرد: هر دولتی که به توصیه‌های امام راحل عمل کرده نتایج خوبی را خواهد دید، ما شاهد هستیم که روز به روز به عزت امام راحل افزوده می‌شود، امیدواریم که مسئولان قدردان این روزها باشند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از مسئولان جهت برگزاری انتخابات باشکوه گفت: دشمن پیش از انتخابات تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم انجام داد ولی مردم با حضور خود آنها را ناامید کردند.

وی با اشاره به اینکه در مجلس خبرگان کمیسیون اقتصادی نیز وجود دارد، گفت: این کمیسیون تحولات اقتصادی را در داخل و خارج کشور رصد می‌کند و مدیران ارشد جهت ارائه گزارش حضور پیدا می‌کند و در صورت نیاز تذکر دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام جعفری در پایان افزود: امیدواریم با کمک شما مسئولان در این جایگاه برای حل مشکلات استان قدم برداریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر